برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 4 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

سبک دلبستگی خود را در یک رابطه عاشقانه بشناسید

سبک‌های دلبستگی از نظریه دلبستگی که توسط روانکاو بریتانیایی جان بالبی مطرح شد، سرچشمه می‌گیرد. اگر کودک محبت و محافظت کافی از والدین خود ببیند، یاد می‌گیرد که در ارتباط با دیگران احساس امنیت کند. در غیر این صورت، کودک احساس ناامنی و اضطراب کرده و یا به دیگران می‌چسبد...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/3/6

۷ ترفند ساده برای رفع شوری قورمه سبزی

شور شدن غذا یکی از مشکلات رایج در آشپزی است که در بسیاری از موارد می‌توان آن را برطرف کرد، تنها باید با ترفند‌ها و روش‌های رفع شوری آن غذا آشنایی داشت. برای مثال به منظور رفع شوری قورمه سبزی و خورشت‌های مشابه می‌توان با اضافه کردن موادی که مزه نمک را خنثی می‌کنند، به برطرف کردن ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/3/5

اگر با این شش موزیک خاطره دارید، یعنی دیگر اصلا جوان نیستید!

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی که این روزها حسابی سر و صدا کرده، یک تیتراژ خاطره‌انگیز و پراحساس از زنده‌یاد تورج شعبانخانی دارد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/3/5

تست شخصیت شناسی مقابله با دورویی

آیا کنجکاو هستید که بدانید چگونه با ریا و دوریی مقابله می‌کنید؟ این تست شخصیت را انجام دهید و متوجه شوید! مواجهه با دورویی ممکن است سخت باشد و باعث سردرگمی زیادی شود. با انجام این تست شخصیت متوجه می‌شوید که شما چگونه با دورویی‌ها مواجه می‌شوید و واکنشتان چیست.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/3/5

شگفت‌انگیزترین دهانه‌های برخوردی روی زمین

دهانه‌های برخوردی زمان شکل می‌گیرد که یک شهاب‌سنگ یا دنباله‌دار به یک سیاره یا ماه برخورد کند. تمام اجرام آسمانی منظومه شمسی در طول تاریخ به‌شدت توسط شهاب‌سنگ‌ها بمباران شدند و این بمباران به‌وضوح در سطوح ماه، مریخ و عطارد قابل مشاهده است. در زمین نیز دهانه‌های برخوردی متعددی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/3/5

کَل‌کَل جذاب و تماشایی پپسی و کوکاکولا به جای باریک کِشید!

کاربری به نام ناظر بی‌طرف در رشته توئیتی جذاب از کل کل تبلیغاتی پپسی و کوکاکولا نوشته که در اینجا آورده ایم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/3/5

در 5 ثانیه چهره‌های پنهان در آبشار را پیدا کنید

در این مطلب یک تست دقت بینایی تصویری برای شما آماده کرده ایم که بسیار جالب است و البته فقط 5 ثانیه فرصت دارید که جواب را بدهید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/3/5

عکس‌های دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که قلب‌تان را آب می‌کنند

چه چیزی در مورد بچه‌‌های حیوانات وجود دارد که بیشتر ما با دیدنشان ناخودآگاه نمی‌توانیم دست از تحسین برداریم؟
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/3/5

مرد‌ها زودتر عاشق می‌شوند یا زن ها؟ دانشمندان پاسخ می‌دهند

عشق احساسی پیچیده است که درک آن می‌تواند دشوار باشد. بعضی آن را با یک نگاه تجربه می‌کنند و برای بعضی هم بسیار بیشتر طول می‌کشد تا چنین احساسی پیدا کنند. با این حال، محققان پژوهش‌هایی درباره‌ی مدت زمانی که به طور متوسط طول می‌کشد تا عاشق کسی شویم انجام داده اند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/3/5

طرز یک ساندویچ ساده و فوری برای پُرمشغله‌ها

تانتونی مرغ را می‌توانید با گوشت تکه‌ای یا مرغ یا گوشت چرخ کرده به صورت ساده یا ترکیبی تهیه کنید و برای سرو نیز می‌توانید از نان باگت یا نان لواش خانگی نیز استفاده کنید که در رسپی اصلی در خانه نان‌های گرد تازه پخته می‌شود و مواد در بین نان قرار می‌دهند و لقمه می‌کنند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/3/4