برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 4 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

طرز تهیه پنکیک خانگی، صبحانه‌ای آسان برای کودکان

پنکیک یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که معمولا برای میان وعده یا صبحانه تهیه می‌شود. این کیک خوشمزه به دلیل اینکه در تابه تهیه می‌شود، با نام پَن کیک شناخته می‌شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

طرز تهیه کوکوی تره و سیب زمینی به ساده ترین روش

اگر طرفدار کوکو سبزی باشید، حتما به کوکوی تره هم علاقه نشان می‌دهید. کوکوی تره یک غذای نونی سبک برای ناهار یا شام است که در بین گیاهخواران محبوبیت زیادی دارد. کوکو تره را با ترکیبی از مواد دیگر هم درست می‌کنند. همچنین به خاطر این که سریع درست می‌شود و مواد موجود در آن کاملا ساده ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

طرز تهیه پنینی گوشت خوشمزه به روش رستورانی

پنینی گوشت یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه رستورانی است که با ترکیبات متنوعی درست می‌شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

طرز تهیه ته‌انداز مرغ با شوید؛ شیک و مجلسی

شما می توانید نیمی از برنج را زعفرانی کنید و نیمی را ساده قرار دهید و روی مرغ ریخته و بگذارید تا پخته شود. برای پخت ته انداز مرغ با شوید حتما باید از شعله پخش کن استفاده کنید زیرا باید مرغ با حرارت کم پخته و برشته شود. شما می توانید از هر قسمت مرغ که دوست دارید استفاده کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

طرز تهیه مانی پلو؛ خوشمزه‌ای از دامغان

مانی پلو هم مثل ته چین گرمساری یکی از غذا‌های مجلسی استان سمنان است و معمولا برای شام و ناهار مهمانی و به عنوان غذای نذری سرو می‌شود. به نظر می‌رسد پلو‌های مخلوط با انواع گوشت در این منطقه کویری از کشورمان بیشتر از سایر غذا‌ها محبوب هستند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

نحوه خیساندن حبوبات و مدت زمان لازم برای آن

حبوبات خشک یکی از مغذی‌ترین موادی است که در دسترس بیشتر افراد است. پیش از پختن حبوبات خشک، باید آن‌ها را خیس کنید. ولی بعضی افراد به دلیل نفخی که حبوبات دارند نمی‌توانند از این مواد استفاده کنند روشی برای گرفتن نفخ حبوبات وجود دارد که همان خیس کردن آن‌ها پیش از پختن هست. در ادامه ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

طرز تهیه شام فوری و خوشمزه برای افراد پرمشغله

این غذا که دستور تهیه بسیار آسانی دارد، برای وعده ناهار یا شام اعضای خانواده یک غذای مناسب است. در ادامه این مطلب طرز تهیه تست مرغ و قارچ همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه این غذای خوشمزه تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

۵ نکته طلایی برای پخت املت خوشمزه قهوه خانه‌ای

املت قهوه خانه‌ای یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که محبوبیت زیادی دارد و پخت آن فوت و فن‌های خاصی دارد. املت یکی از غذا‌های ساده، خوشمزه و بسیار محبوب در بین ما ایرانی هاست که برای تمام وعده‌های غذا در طول شبانه‌روز مناسب است و این روز‌ها در منوی قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌ها ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

طرز تهیه کاچی نبات | این دسر زمستانی را امتحان کنید

کاچی نبات یکی از انواع دسرهای سنتی و مقوی ایرانی است که برای فصل زمستان بسیار مناسب است. در زمستان طبخ و تهیه دسرهای گرم و مقوی بسیار مفید است؛ به ویژه که وقت چندانی هم از ما نگیرند و دستور پخت راحتی داشته باشند. یکی از این دسرها کاچی نبات است که دستور پخت آن را می‌خوانید:
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20

بهترین و کاربردی ترین روش‌ها برای رفع شوری غذا

شور شدن غذا یکی از دردسر‌های آشپزی است که گاهی اوقات تمام زحمت‌ها را به باد می‌دهد. اگرچه اگر طبق دستور درست و ثابتی غذا‌ها را طبخ کنید، بعید به نظر می‌رسد که دچار این مشکل شوید، اما گاهی اتفاقات غیر منتظره و یا حتی یک حواس پرتی ساده، یک غذای شور روی دستتان می‌گذارد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/20