برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 4 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

فقط یک نابغه می‌تواند تعداد دقیق دایره‌ها را پیدا کند؟

فقط افراد با توانایی مغز بالا می توانند تعداد دقیق دایره های موجود در تصویر را پیدا کنند؟
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/2/19

صحبت احساسی متأهلان با جنس مخالف در «فضای مجازی» خیانت است؟

وی با تاکید بر اینکه زوجین باید ارتباطات خود در فضای مجازی را ضمن رعایت چارچوب‌های اخلاقی پیش ببرند، اظهار کرد: زن و شوهر ملزم به رعایت خط قرمزهای اخلاقی در ارتباطات مجازی خود با دیگران و در بستر شبکه‌های اجتماعی مجازی هستند؛ اما واقعیت این است که با توجه به گستردگی دنیای مجازی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/19

انواع صبحانه در کشورهای مختلف

وقتی که صحبت از صبحانه در اقصی نقاط جهان به میان می‌آید، به اندازه روش‌های گفتن «صبح بخیر» راه برای خوردن اولین غذای روز وجود دارد. از کیک خامه‌ای تهیه شده از آرد ذرت در برزیل تا سوپ خوشمزه نخود در تونس، از پنکیک‌های پف‌دار اوکراینی تا مربا‌های شیرین نارگیل در سنگاپور، در ادامه ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/18

ترسناک‌ ترین حیوانات جهان

ترسناک‌ ترین حیوانات جهان هم درست به اندازه زیباترین‌ها از جهان و نعمت‌هایش بهره می‌برند. تماشای آ‌ن‌ها دری از این جهان رنگارنگ با تمام زشتی‌ها و زیبایی‌هایش را برای شما باز می‌کند. ترسناک ترین حیوانات جهان در گستره رنگارنگ حیات وحش، می‌توانند آنقدرها هم خطرناک نباشند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/18

حقایق عجیب درباره کشور‌های گوناگون جهان

بسیاری از گردشگران هنگام سفر به یک کشور تلاشی برای یادگیری درباره‌ی آداب و رسوم و سبک زندگی مردم آنجا نمی‌کنند. این کار، اما اشتباه است چرا که چیز‌هایی که در کشور خودمان عادی محسوب می‌شوند، ممکن است در کشور‌های دیگر نامتعارف یا حتی توهین آمیز باشند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/18

روز «خر» مبارک!

یکی از روز‌های ماه می‌ به نام روز جهانی خر نامگذاری شده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/2/18

نوجوان هموطن با ساخت اسکانیای دست ساز حماسه‌ساز شد!

روز گذشته یکی از کاربران توئیتر ماجرای ساخت اسکانیا توسط دانش‌آموز نیشابوری را جدی گرفت که با طعنه و کنایه مردم همراه شد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/2/18

با مرگبارترین و مرموزترین اتفاقات مثلث برمودا آشنا شوید

مثلث برمودا که با نام مثلث شیطان نیز شناخته می‌شود از قرن 19 میلادی در تصورات و ذهنیات انسانها جایگاه ویژه‌ای داشته است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/2/18

جملات به ظاهر ساده اما سمی که نباید به شریک عاطفی خود بگویید

پای رابطه عاطفی که در میان باشد، چیزهای کوچک به مسائلی بزرگی تبدیل می شوند. بله مهم است که اهداف اصلی زندگی تان باهم هماهنگ باشد و قدردانی از یکدیگر با خرید هدیه را فراموش نکنید. اما مهم تر از این ها نحوه ی تعامل هر روزه ی شما با یکدیگر است. بعضی جملات باعث می شوند شریک عاطفی تان احساس ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/2/18

این چینیِ از رده خارج را قرار است به ایرانی‌ها بفروشند

زوتی تی 300 – Zotye T300 یک کراس اوور کامپکت، ارزان قیمت و چینی است و تقریبا 4 سالی می‌شود که از رده خارج شده، اما با این وجود، سایپا قصد دارد تا آن را به ایران وارد کند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/2/18