برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 4 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

آقا نعیم! قلب تو قلب پرنده بود و دل ما را خون کرد

شب گذشته چهارشنبه 30 فروردین 1402 بالاخره پرونده یکی از جذاب‌ترین سریال‌های ایرانی عرضه شده در شبکه نمایش خانگی، بسته شد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/31

اگر متولد دهه 60 هستید با دیدن این عکس‌ها، اشک خواهید ریخت

بازیگرانی که در این لیست آورده‌ایم، همه نشانه‌هایی از زندگی متولدین دهه 60 هستند، آن‌ها کودکی‌های ما را شکل دادند و دریغ و افسوس که هیچکدامشان زنده نیستد، تماشای این تصاویر غمگینتان می‌کند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/31

مشهورترین آخوندهایی که با دختران جوان رفاقت کردند

پرده‌ی سینما همواره قابی از رویداد‌های بطن جامعه بوده است. این رویدادها که گاهی عمیق و گاهی سطحی هستند، تلاش سینما در ساخت لحظاتی از جنس واقعیت را به رخ می‌کشند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/31

گام هایی برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه‌ای

یکی از بهترین چیز‌ها درباره کار طراحی گرافیک این است که می‌توانید یک ایده را فشرده کنید و چیز جدید، متفاوت و منحصربفردی خلق کنید. با وجود این، این کار گاهی اوقات به یک شمشیر دولبه تبدیل میشود، چون پرداختن به یک پروژه جدید از صفر، همیشه آسان نیست. تبدیل یک ایده به یک طرح بصری، وقتی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/31

دلیل واقعی تاکید بر قرار دادن تلفن همراه «در حالت پرواز» در هواپیما

اکنون استفاده از تلفن حین پرواز روی کار هواپیما تاثیر منفی نمی‌گذارد. یادآوری این نکته ضروری است که استفاده از حالت پرواز یا خاموش‌کردن لوازم الکترونیکی هنگام برخاستن هواپیما اختیاری، اما هنگام نشستن اجباری است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/31

عجیب‌ترین اشیائی که از زیر یخ‌ها بیرون آمده‌اند!

یخچال‌های طبیعی و تکه یخ‌های اروپا برای دست‌سازه‌ها حکم یک فریزر بسیار بزرگ را دارند. در این مطلب با تعدادی از جالب‌ترین اشیاء یافت‌شده پس از آب شدن یخ‌های اروپا آشنا می‌شوید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/31

آیا جدایی موقت می‌تواند یک رابطه را قوی‌تر کند؟

با وجودی که در اغلب موارد جدایی موقت ریسک بزرگی محسوب می‌شود و ممکن است به جدایی دائمی تبدیل شود، ولی با رعایت برخی اصول و در برخی موارد میتواند بسیار مفید بوده و باعث بهبود رابطه شود یا این که شما را از بلاتکلیفی خارج کرده و کمک کند به صورت منطقی تصمیم به جدایی بگیرید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/31

طرز تهیه فاهیتا؛ خوراک خوشمزه مکزیکی

فاهیتا یکی از خوراک‌های خوشمزه و محبوب بین‌المللی است که اصالت آن به کشور مکزیک می‌رسد. فاهیتا با مرغ یا با گوشت تهیه می‌شود و برای خوش طعم شدن آن از ادویه‌های تند مکزیکی و فلفل استفاده می‌کنند. فاهیتا در اصل با نان پیتا و به صورت ساندویچ گریل شده سرو می‌شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/30

خانم گوگوش، عشق این بزرگ‌مرد را کاش رد نمی‌کردید

روز گذشته، ۲۹ فروردین سالروز درگذشت جلال مقدم، بازیگر و کارگردان سینما بود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/30

رستوران های عجیبی که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد

رستوران‌ها به یکی از عادی‌ترین مکان‌های دنیا تبدیل شده اند، اما هنوز رستوران‌هایی هستند که با غذا و دکوراسیون عجیب خود می‌توانند شما را مجذوب کنند یک بار نیز به آن جا سر بزنید. رستورانی در ژاپن وجود دارد که کارکنان آن تمام ربات‌ها هستند و از مشتریان سفارش می‌گیرند و برای آن‌ها ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/30