برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 4 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

پرستار بچه‌های خانواده سلطنتی کجا آموزش می‌بینند؟

این پرستاران برای محافظت از خود و کودکان تحت مراقبتشان در برابر مهاجمان یا آدم‌ربایان بالقوه آموزش می‌بینند. این موسسه آموزشی تا همین اواخر کاملا دخترانه بود اما با شکستن کلیشه‌های جنسیتی در بخش مراقبت از کودکان و پرستاربچه که دیگر شغلی زنانه در نظر گرفته نمی‌شود، اولین پرستاربچه‌های ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/23

عکس‌هایی کم‌نظیر از چند حیوان با نمک که دلتان را می‌بَرَد

در این مقاله قرار است تعدادی تصویر بامزه از حیوانات را با هم مرور کنیم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/23

تفاوت‌های مهم و بی نظیر در طرز فکر افراد موفق

چه چیزی تعیین می‌کند که آیا موفق هستید یا خیر؟ همه چیز در مورد چگونگی فکر کردن و نزدیک شدن به موقعیت‌ها است، آیا شما یکی از آن‌هایی هستید که همه کاری را انجام می‌دهید، یا اینکه دلتان به دریا می‌زنید و اول امتحان می‌کنید؟ اگر می‌خواهید موفق‌تر شوید، ابتدا در مورد اینکه افراد ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/23

چند روش آسان برای فریز کردن پیاز خام در فریزر خانه

پیاز یکی از مواد اصلی بیشتر غذا‌های ایرانی است. اگر می‌خواهید آن را فریز کنید تا در زمان آشپزی خود صرفه‌جویی کنید، راهکار‌هایی وجود دارد. شاید شما هم جزو کسانی باشید که ترجیح می‌دهید هر بار در هر آشپزی پیاز خرد نکنید؛ در زیر روش‌هایی برای فریزر کردن پیاز آورده شده است:
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/22

هرک‌ساکس؛ وقتی جوراب مهندسی شود!

برخلاف جوراب‌های معمولی که فقط به عنوان مانعی بین پا و بخش داخلی کفش عمل می‌کنند، جوراب هرک‌ساکس ۵.۰ (HercSocks ۵.۰) برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف و روی هر زمینی مهندسی شده است. این جوراب رطوبت را دفع کرده و پا‌ها را همواره خشک نگه می‌دارد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/22

نگاهی به ۲۵ سال ازدواج دونالد و ملانیا ترامپ

ملانیا برای مراسم عروسی در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ یک لباس عروس زیبا از کریستین دیور با بیش از ۱۵۰۰ سنگ کریستال و با قیمتی شش‌رقمی پوشید...این دو مشکلاتشان را بین خود حل کردند و در سال ۲۰۰۱، سه سال پس از اولین دیدارشان، ملانیا به خانه دوست‌پسرش، پنت هاوس برج ترامپ، نقل‌مکان کرد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/22

نکاتی مهم برای برنامه ریزی کاری بهتر در سال جدید

کارشناسان می‌گویند تعهدات و مقاصد خود را در سال جدید، با بقیه مطرح کنید. به اشتراک گذاشتن افکارتان ممکن است برای بقیه اعضای تیم که نیاز دارند انتظارات خود را تطبیق دهند، مفید باشد. وولی می‌گوید: «این کار می‌تواند مواردی که شما را از مسیر خارج می‌کند کاهش دهد و اگر جلوی جمع تعهد ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/22

تصاویر نادر و باورنکردنی از این افراد مشهور که هرگز ندیده‌اید

برای قرن‌ها، علاقه مندان به هنر و تاریخ مجذوب شاهکارهای هنری، از جمله پرتره‌های شخصیت‌های تاریخی بوده اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/22

طرز تهیه پنینی مرغ و سیب‌زمینی؛ لذیذ و خوشمزه

ترکیب مرغ و سیب زمینی بسیار جذاب و خوشمزه است و شما می توانید این غذای فست فودی را با سس های مختلف سرو کنید. برای تهیه پنینی از ساندویچ ساز استفاده می شود که اگر ندارید مهم نیست می توانید از یک تابه گریل استفاده کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/21

شنیدن این 5 آهنگ برای همیشه قلب ایرانی‌ها را از جا می‌کَنَد

امروز سالروز یکی از مشهورترین خواننده‌های ایرانی‌ست، کسی که چیزی نزدیک به پنج دهه در میان زندگی روزمره مردم از طبقات مختلف سهم زیادی دارد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/21