برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 4 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

تماشای این عکس‌ها را از دست ندهید، روزتان را می‌سازد

در این مقاله قرار است همراه هم تعدادی عکس را مرور کنیم. عکس‌هایی که از پشت صحنه یا روند ساخت برخی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما گرفته شده است و حتما تماشای آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/21

این لامبورگینی بی‌صدا تماما از لگو و واقعی ساخته شده است

لامبورگینی به دلیل ساخت ابرخودروهای عجیب و غریب که ظاهری باورنکردنی دارند و حتی صدای بهتری دارند، مشهور است. اما امسال لامبورگینی یک مدل جدید منحصر به فرد به نمایش می گذارد که اصلا صدا ندارد. چرا؟ چون پرسنل این دو شرکت ، خودرو را تماما از قطعات لگو ساخته اند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/21

چگونه لاکچری زندگی کنیم؟

برای اینکه حس لاکچری بودن داشته باشید و خودتان را به عنوان شخصی مرفه در ذهن تصور کنید نیازی نیست که حتما حساب بانکی پر و پیمانی داشته باشید. یکسری از کار‌ها بسیار ساده هستند، اما باعث می‌شوند با تکرار آن‌ها نسبت به خودتان حس خوبی داشته باشید و احساس کنید که فردی لاکچری و پولدار ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/21

دلایل مشاوره خانواده پیش از ازدواج

یک لحظه به این فکر می‌کنید که زیباترین لباس عروس را بر تن دارید و به سمت همسر آینده‌تان می‌روید و چند لحظه بعد ممکن است به زندگی بعد از ازدواج فکر کنید و عصبی شوید. یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که ممکن است در زندگی هر کس اتفاق بیفتد ازدواج است. عهدی است که با عشقتان می‌بندید که تا ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/21

ادویه کباب کوبیده ؛ بهترین طعم دهنده کباب کوبیده

استفاده از ادویه در غذاهای گوشتی اهمیت ویژه‌ای دارد همانطور که می‌دانید عطر و طعم غذا مهمترین نکته برای خوشمزه شدن و مورد پسند قرار گرفتن غذاست. در ادامه ترکیبات لازم برای تهیه ادویه کباب را بیان کنیم.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/20

محبوب‌ترین حیوانات در نقاط مختلف جهان کدامند؟

حیوانات و زیستگاه آنها همواره از جذابیت زیادی برای اکثر افراد برخوردارند؛ به‌طوری که بسیاری از مردم سفرهای خود را بر پایه بازدید از موجودات حیات وحش که دوست دارند از نزدیک ببینند برنامه‌ریزی می‌کنند. یک نقشه جهانی جذاب و بازسازی شده محبوب ترین حیوانات در سراسر جهان را نشان می‌دهد ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/20

اختراعی جدید برای پایان دادن خودخواسته به حیات بیماران لاعلاج

کپسول خودکشی دستگاهی است که در بدن کاشته می‌شود و در صورت غیرفعال نشدن به زندگی کاربر پایان می‌دهد. با این حال، دکتر نیچکه آن را «پیشرفت مهمی» می‌داند که پزشکان را از معضل اخلاقی مواردی که فردی مبتلا به زوال عقل یا آلزایمر قبلا اسناد درخواست مرگ خود را امضا کرده است، محافظت می‌کند. ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/1/20

عکاسی خیابانی؛ دریچه‌ای به جریان زندگی در خیابان‌ها

عکس گرفتن تنها راه برای تثبیت لحظه‌ای کوتاه است که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد و هیچکس این موضوع را به اندازه عکاسان خیابانی درک نکرده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/20

این ۱۴ گونه باستانی با «شبیه‌سازی» به حیات وحش بازمی‌گردند

حیواناتی که اخیراً منقرض شده‌اند، نمونه‌های موزه‌ای و گونه‌هایی که در آخرین عصر یخبندان در یخ‌های دائمی نگهداری می‌شوند، DNA باستانی را در خود حفظ کرده‌اند. این امر باعث می‌شود که احیای یک گونه منقرض شده معقول، اخلاقی، ایمن و مقرون به صرفه باشد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/20

عکس‌های عجیبی که باور نمی‌کنید واقعی باشند!

عکس‌هایی که در اینجا می‌بینید آنقدر عجیب و جالب هستند که احتمالا جعلی به نظرتان می‌رسند؛ در حالیکه صحنه‌ها و مناظری کاملا واقعی را به تصویر می‌کشند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/1/20