برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 4 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

عجیب‌ترین تصاویری که تاکنون در خیابان‌های شهر دیده شده

در این مقاله قرار است آثار یک هنرمند خیابانی را با هم مرور کنیم که با کمترین هزینه خیابان‌های دنیا را زیباتر می‌کند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/12/25

همسران خوشبخت چه راز‌هایی دارند؟

شما می‌توانید با نگاه کردن به رفتار‌های زوج‌های شاد در روابط خود به رابطه‌تان جهت دهید و پایه‌های یک رابطه شاد و طولانی را بنا کنید. حفظ روابط هرگز آسان نیستند و برای ماندگاری آن‌ها به کار‌های زیادی نیاز دارند. آنچه در یک رابطه همه را خوشحال می‌کند متفاوت است. اما هنوز زوج‌های ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/25

طرز تهیه شیرینی کره‌ای؛ ویژه نوروز

شیرینی کره‌ای یا شیرینی وینی یکی از انواع شیرینی‌های خشک و خوشمزه است که دستور پخت بسیار ساده‌ای دارد و برای پذیرایی در ایام نوروز یک انتخاب مناسب است. پایه اصلی این شیرینی کره است و شما می‌توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/24

طرز تهیه شیرینی تارت آجیلی؛ ویژه نوروز

تارت آجیلی یکی از انواع تارت‌هاست که داخل آن با موادی از شیرعسلی و مغزیجاتی مانند بادام، گردو و پسته پر می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است. در ادامه این مطلب طرز تهیه تارت آجیلی همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه این شیرینی تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/24

طرز تهیه دلچسب‌ترین غذا برای چهارشنبه‌سوری

آش مخصوص چهارشنبه سوری نوعی آش محلی مازندارنی است که به اسم آش ترشی، آش گزنه و یا آش چهل گیاه هم مشهور است و دارای خواص بی‌شماری است. این آش طعم ترش خوشمزه‌ای دارد و از نظر غذایی بسیار مغذی و کامل است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/24

طرز تهیه رشته پلوی حرفه‌ای به روش رستورانی

رشته پلو یکی از انواع غذاهای خوشمزه و مجلسی ایرانی است که با روش های متنوعی پخته می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی با ما همراه باشید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/24

طرز تهیه گولاچ؛ شیک و مجلسی و مقوی

یکی از دسرهای بسیار خوشمزه ترکی می باشد که این دسر اغلب در ترکیه برای ماه رمضان تهیه می شود و خیلی مقوی و خوشمزه است برای تهیه این دسر باید از برگه گولاچ تهیه می شود که شما می توانید در لوازم قنادی یا شیرینی فروشی ها این برگه را تهیه و این دسر ترکیه ای خوشمزه را تهیه کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/24

طرز تهیه ماهی خوشمزه و زعفرانی بدون بو

ماهی یکی از غذا های دریایی و بسیار خوشمزه و مفید است که شما می توانید با انواع ماهی ها این غذا را تهیه کنید و به همراه برنج زعفرانی ساده یا سبزی پلو به دلخواه برای مجالس مختلف به خصوص عید نوروز یا چهارشنبه سوری تهیه کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/24

راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید پاور بانک

به احتمال زیاد شما هم دوست ندارید برای شارژ باتری گوشی و سایز ابزارهای دیجیتال، پاور بانکی با وزن زیاد در دست داشته باشید. این موضوع باعث شده که شرکت‌های تولیدکننده نیز به فکر طراحی گزینه‌هایی باشند که باریک‌تر، سبک‌تر و جمع‌وجورتر باشند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/24

چرا طلا با ارزش است؟

مطلوبیت طلا نزد بشر، در قرن نوزدهم موجب ظهور جنبش جهانی "جویندگان طلا" شد. جویندگان طلا عمدتا در سال‌های ۱۸۴۰ تا ۱۹۰۰، در آمریکای شمالی و آفریقای جنوبی و استرالیا و جزایر هاوایی درگیر تب طلا بودند. مورخان گفته‌اند که چراغ "تاریخ" تا ده هزار سال قبل را به ما انسان‌های امروزی نشان ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/12/24