برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

چقدر زیبایی شما حسرت‌برانگیز بود خانم عسل بدیعی

تاریخ ایران در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی 1357 و چندین سال بعد از آن، مملو از اتفاقات مهم، پرتنش و عجیب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حوادث گوناگونی است که از نظر سینمایی و هنری جذابیت بالایی برای روایت دارند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/21

عشق عجیب و غریب یک دختر و پسر دانشجو در تهران

این بار امیر نعمتی در «ری‌اکت» به موزیک ویدیو «بازم بخندِ» محسن یگانه پرداخته، کنایه‌های زیادی دارد و تماشایی شده، ببینید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/21

متولدین کدوم ماه پولدارتر و ثروتمندتر میشن؟

برخی از ویژگی ها که ماه تولدتان به شما بخشیده است باعث جذب ثروت در زندگی میشود بنابراین پولدارتر بودن بعضی از افراد را میتوان به ماه تولدشان نسبت داد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/21

5 موشک بالستیک قاره‌پیما که می‌توانند به جهان پایان دهند!

موشک های بالستیک قاره‌پیما از قابلیت هدف‌گیری مستقل چندگانه پشتیبانی می کنند و بر همین اساس هر یک از کلاهک های جنگی آنها می تواند برای نابودی هدفی جداگانه استفاده شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/21

عیش و نوش وقیحانه و مثبت 18 با یک فیل پر بیننده شد

فیلم Babylon 2022 به عنوان یک فیلم آمریکایی سال ۲۰۲۲ در ژانر کمدی-درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل، گروه گسترده‌ای از بازیگران شامل برد پیت، مارگو رابی، دیگو کالوا، جین اسمارت، جوان آدپو، و لی جون لیرا در برمی‌گیرد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/20

دزد پردیس احمدیه، همانی‌ست که فکرش را هم نمی‌کنید

سریال پوست شیر به قسمت انتهایی فصل دوم رسید و حالا شاید وقت مناسبی برای مرور ماجراهای این سریال است. مهم‌ترین و چالشی‌ترین بخش داستان پوست شیر در این قسمت‌های انتهایی مساله فاش شدن سرنوشت ساحل است
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/20

وقتی حواستان به شروین بود، رضا صادقی شبیه شادمهر شد

پلی‌لیست با امیر نعمتی برگشت و خب در این هفته چهار تِرَک تازه منتشر شده را بررسی کردیم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/19

5 تفاوت این تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید

اگر از ادعاهای معقول و غیر معقول سایت‌های مختلف درباره سنجش ضریب هوشی و ویژگی‌های شخصیتی از طریق چنین آزمون‌هایی بگذریم، صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/19

۹ گونه مار حیرت‌انگیز که هرگز ندیده‌اید!

پیتون درختی سبز بیشتر به خاطر رنگ آمیزی پوست بدنش شناخته شده است. رنگ سبز زنده در مار‌های بالغ به آن کمک می‌کند تا با زیستگاه جنگل‌های بارانی استوایی خود در گینه نو، اندونزی و شبه جزیره کیپ یورک استرالیا سازگار و ترکیب شوند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/19

زیباترین ساختمان‌هایی که از دیدنشان محروم شدیم!

در اینجا تصویرسازی‌هایی کامپیوتری از چند پروژۀ معماری ساخته نشده از یکی از مشهورترین معماران آمریکا در قرن بیستم را ملاحظه می‌کنید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/11/19