برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

پیش‌بینی لحظه مرگ، فقط برای مردان ممکن شد

بر اساس یافته‌های جدید دانشمندان، بدن مرد‌ها دارای هورمونی است که می‌تواند آینده و حتی نحوه احتمالی مرگ آن‌ها را پیش‌بینی کند!
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/20

طرز تهیه سالاد عدس؛ یک پیش‌غذای مقوی

سالاد‌ها از ترکیب سبزیجات مختلف همراه با چاشنی‌هایی مثل سرکه، سس، نمک، فلفل، آب‌لیمو، آب‌غوره و... تشکیل می‌شوند که معمولاً به صورت سرد سرو می‌شوند و ممکن است علاوه‌بر سبزیجات مواد غذایی دیگری مانند تخم مرغ، حبوبات پخته، گوشت، پنیر و... نیز به آن‌ها اضافه شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/19

ملاقات خصوصیِ پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا بالاخره فاش شد

ملاقات خصوصی، در واقع محبوب‌ترین فیلم جشنواره سال گذشته بود و البته با توجه به اتفاقاتی که افتاد هیچوقت به نام محبوب‌ترین عنوان نشد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/19

شگفت‌انگیزترین نقاب‌های باستانی

نقاب‌ها از دوران باستان تا کنون در فرهنگ‌های مختلف با اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در برخی فرهنگ‌های باستانی استفاده از «نقاب‌های مرگ» رایج بود؛ نقاب‌هایی که برای احترام و تقدیس بر روی صورت مردگان قرار داده می‌شد. بعضی‌وقت‌ها هم نقاب‌ها به عنوان بخشی از زره ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/19

باور کنید یا نه، به‌زودی نخستین ربات وکیل در دادگاه حاضر می‌شود

هوش‌ مصنوعی قبل از مشاوره، ابتدا جلسه دادگاه را گوش می‌کند، اتهام‌های وارده را می‌شنود و بعد از تحلیل داده‌ها و بررسی قوانین، به متهم مشاوره حقوقی می‌دهد. اخیرا یک وکیل دادگستری در یک شرکت حقوقی مستقر در لندن، توانست از هوش‌مصنوعی برای تجزیه‌وتحلیل اسناد یک پرونده پیچیده ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/19

تیزبینی‌تان را با این 12 تصویر به چالش بکشید

تصاویر زیادی با هدف سنجشِ تیزبینی و تمرکز حواسِ کاربران در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های مختلف دست به دست می‌شود و اگر از کاربران همیشگی برترین‌ها باشید حتما به یاد دارید در چند نوبت تعدادی از این تصاویر در غالب یک مقاله منتشر شد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/19

اندازه انگشت کوچک شما، شخصیت شما را آشکار می‌کند

آیا می دانستید که طول انگشت کوچک شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت و سبک رفتارتان بگوید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/19

چرا در هر سال نو قول‌ می‌دهیم، اما آخرش هیچ تغییری رخ نمی‌دهد؟

مغز ما تنبل است و می‌خواهد بار شناختی را به حداقل برساند. به این معنی که به جای در نظر گرفتن بسیاری از گزینه‌های مختلف و جدید که ممکن است کم و بیش لذت‌بخش باشند، آنچه را قبلا قطعا لذت‌بخش می‌دانیم، هر چند سطحی، دوباره تکرار می‌کند؛ اما انجام عادت خیلی آسان‌تر از سر سپردن به یک ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/19

طرز تهیه غذای فوری و ساده برای زنان شاغل

ساندویچ مرغ فوری یکی از انواع غذا‌های خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با مواد متنوعی درست می‌شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ مرغ فوری با ما همراه باشید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/18

شش فیلمی که به دلیل مسائل اخلاقی ممنوع شدند

فیلم‌های ممنوعه آثاری بحث‌برانگیزند که به دلیل شکستن خطوط قرمز و ایده‌های جنجالی‌‌شان عموما منزوی یا ممنوع می‌شوند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/18