برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

کیک ماست، عصرانه بسیار دلچسب و خوشمزه

کیک ماست می‌تواند یک عصرانه بسیار دلچسب و خوشمزه همراه با یک لیوان چای داغ باشد. در ادامه این مطلب طرز تهیه کیک ماست همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های پخت هر نوع کیک در منزل تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/9

حمید فرخ‌نژاد کدام فیلم‌ها را به فنا داد؟

مهاجرت حمید فرخ‌نژاد به آمریکا و اپوزیسیون شدن این بازیگر در آن سوی مرزها، اکران و سرمایه برخی آثار در نوبت نمایش را به خطر انداخته است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/9

بقایای وهم‌انگیز «شهرِ هرزگی» در اعماق دریا

در عمق آب‌های ساحلی شهر ناپل ایتالیا، بقایای خاموش و وهم‌آلود شهری را می‌توان دید که زمانی بزرگترین نویسندگان رومی آن را «بندرگاه هرزگی و فساد» توصیف می‌کردند. «بایا» (Baiae) یک شهر باستانی رومی است که در دوران رونقش یکی از زیباترین استراحتگاه‌های ساحلی در امپراطوری روم به حساب ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/9

راهی جدید برای «دیدن» اجسام بدون نگاه کردن به آن‌ها

محققان در مقاله منتشر شده خود می‌نویسند: اندازه‌گیری بدون تعامل یک اثر کوانتومی پایه‌ای است که به موجب آن وجود یک جسم حساس به نور بدون جذب فوتون برگشت‌ناپذیر تعیین می‌شود. ما در اینجا مفهوم تشخیص بدون تعامل منسجم را پیشنهاد می‌کنیم و آن را به صورت تجربی با استفاده از یک مدار ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/9

عجیب‌ترین و اسرارآمیزترین مناطق طبیعی جهان

در سراسر سیاره زمین مناطقی وجود دارند که محققان آنها را به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد در لیست عجیب ترین و اسرارآمیزترین مناطق طبیعی جهان قرار داده‌اند؛ در ادامه با این مناطق آشنا می‌شویم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/9

۱۰ مورد از سریع‌ترین چیز‌هایی که در جهان وجود دارد

از زمان اختراع چرخ، ما انسان‌ها به دنبال راه‌هایی برای سفر در سریع‌ترین زمان ممکن از نقطه ای به نقطه دیگر بوده ایم. با ظهور سفر‌های فضایی شگفتی‌های مهندسی زیادی را در فرآیند سرعت ایجاد کرده ایم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/9

راهکارهایی برای اینکه خودتان را سرزنش نکنید

احساس گناه در والدین یکی از احساسات طبیعی و رایجی است که در بسیاری از پدر‌ها و مادر‌ها دیده می‌شود. این حس گناه در فرزندان اول و در ماه‌های اول تولد فرزند، بیشتر است. اما ریشه‌ی این احساس منفی، همیشه واقعی و درست نیست و گاهی والدین، بیش از حد به خودشان سخت می‌گیرند و فرایند رشد ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/9

معمای ۵ شهر باستانی؛ تمدن‌هایی که ناگهان ناپدید شدند

در منابع باستانی اشاره‌های زیادی به شهرهایی مانند تانیس، هِلایک و روآنوک شده است، اما باستا‌ن‌شناسان هنوز در حال جست‌وجوی مکان واقعی آنها هستند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/9

طرز تهیه چلو دیزی، غذای خوشمزه کاشانی

چلو دیزی به دلیل داشتن گوشت و لوبیا چشم بلبلی بسیار مقوی و در عین حال خوشمزه است. در ادامه این مطلب طرز تهیه چلو دیزی همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه این غذا تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/10/8

دختری که بیش از یک قرن به دنبال جسد مادرش است

سریال هم‌خون (Kindred)، مجموعه جدید شبکه هولو، با روایتی در ژانر‌های ماجراجویی و علمی تخیلی، پرده از جنایتی بشری می‌بردارد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/10/8