برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

با این ۱۰ حیوان باهوش روی زمین آشنا شوید

EQ معیاری است که برای توصیف هوش حیوان از طریق مقایسه مغز آن با موجودی به همان اندازه استفاده می‌شود. انسان‌ها دارای EQ حدود ۷.۵ هستند، در حالی که برخی حیوانات دارای EQ ۰.۲ هستند. میانگین EQ برای پستانداران ۱.۱ است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/16

نیاز و خواسته نوجوانان از والدین خود در سن بلوغ

قطعاً برای رفتار با نوجوانان، باید مواردی را در نظر گرفت. قطعا عقاید و فهم ما از رابطه با یک نوجوان متفاوت است. در نتیجه بهتر است که گاهی اوقات راهکار‌های خود را تغییر دهیم. اگر با یک نوجوان زندگی می‌کنید، احتمالاً با اشک ها، جر و بحث ها، فریاد‌ها و استرس‌های او مواجه شده اید و ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/16

طرز تهیه خوراک چیلی با طعم عالی، مناسب شام

خوراک چیلی یکی از غذا های بسیار خوشمزه و پر طرفدار است که با گوشت چرخ کرده و لوبیا تهیه می شود. افزودن لوبیا در این غذا دلخواه است، ولی طعم بی نظیری می‌دهد و شما می‌توانید به دلخواه از مخلوط لوبیا چینی و سفید استفاده کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/15

چهار ویدئوی کاملا سیاسی که تکراری نمی‌شوند

در اینجا با مرور چند سکانس تماشایی از آثار علی حاتمی، نشان داده‌ایم که او چگونه به نقد محافل قدرت و ذهنیت غالب جامعه ایرانی می‌پرداخته.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/15

روش‌های ساده برای پاک کردن انواع لکه لباس

لکه‌ها دشمنان کوچکی هستند که از یک لحظه حواس‌پرتی ما استفاده می‌کنند تا به یک پیراهن، کت یا دامن بچسبند و ظاهر آن را خراب کنند. بعضی از لکه‌ها مثل آب یا نمک به راحتی از روی لباس پاک می‌شوند، اما لیست بلند بالایی از لکه‌ها وجود دارند که نمی‌توان با آب و صابون ساده آن‌ها را از ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/15

تغییر استایل شغل و ورزش‌ها در سی سال گذشته

جهان در ۱۰۰ سال گذشته به طرز شگفت انگیزی تغییر کرده است و این مسئله در رابطه با مشاغل مختلف نیز صادق بوده است. برای مثال، بر خلاف گذشته، مهندسان در حال حاضر از رایانه استفاده می‌کنند، شناگران لباس‌های حرفه‌ای تری می‌پوشند و اسکیت باز‌ها مهارت‌های خود را به صورت حرفه‌ای توسعه ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/15

تصاویری از ترسناک‌ترین موجودات دریایی در اعماق اقیانوس

دانشمندان با بررسی کف اقیانوس هند در جزایر کوکوس در نزدیکی استرالیا، موجودات دریایی عجیب‌و‌غریبی را شناسایی کرده‌اند که قبلاً دیده نشده‌اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/15

زنان بیشتر خیانت می‌کنند یا مردان؟

اگرچه هنجارهای اجتماعی و روایاتی که صنعت فیلم و سریال به تصویر می‌کشند همواره احتمال خیانت مردان را بیشتر از زنان نشان می‌دهند اما مطالعات نشان می‌دهد که شکاف جنسیتی خیانت، به‌ویژه در بین جوانان در حال کاهش است. به عنوان مثال، یک مطالعه تحقیقاتی در دانشگاه ایندیانا نشان داد ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/15

شغلی که برای رسیدن به آن تا مرز جنون پیش خواهید رفت

بسیاری از کودکان رؤیای فضانوردشدن و سفر به ماه و فراتر از آن را در سر می‌پرورانند؛ اما چگونه می‌توان فضانورد شد و ناسا برای انتخاب فضانوردان چه الزاماتی را در نظر می‌گیرد؟
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/15

دلیل خشک شدن خمیر پیتزا خونگی و راه حلش

پیتزا یکی از خوشمزه ترین غذاها نزد ایرانی هاست. اگر شما هم علاقمند به فست فود هستید، حتما می دانید که یکی از رازهای خوشمزگی پیتزا به خمیر آن بستگی دارد. پیتزایی خوشمزه می باشد که به غیر از مخلفات دیگر خمیری ترد داشته و خشک و خیلی نازک و یا خیلی ضخیم نباشد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/14