برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

حیوانات عجیب، اما واقعی در حیات وحش

حیوانات در کانون محبوب‌ترین داستان‌های فانتزی ما بوده‌اند، از داستان‌های کلاسیک مانند «کتاب جنگل» که سرشار از حیوانات رنگیِ سخنگو بود تا کتاب‌های شاخصی مانند «هری پاتر» که حضور موجودات اسطوره‌ای در آن پیش‌پاافتاده و عادی است. متاسفانه، مار‌های عظیم سخنگو و اژد‌های آتشین ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/7

۱۲ حقیقت جالب درباره‌ی عجیب‌ترین حیواناتِ کره زمین

در این مطلب ۱۲ گونه از حیوانات نام‌آشنا را معرفی می‌کنیم که شاید درباره‌ی خصلت‌های عجیب و غریب‌شان تاکنون نشنیده باشید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/7

بچه‌های کدوم مدل والدین، با اعتمادبنفس‌ترن؟

کودک از زمانی که متولد می‌شود، شروع به یادگیری می‌کند. یاد می‌گیرد که چگونه گریه کند، غذا بخورد، بخوابد یا به دستشویی برود. یاد می‌گیرد که قدم بردارد و دستانش را مشت کند. او به مرور زمان یاد می‌گیرد که چگونه کلمات را کنار یکدیگر بچیند و صحبت کند. بین همه این مسائل؛ والدین تاثیر ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/7

ساکنان زمین در آستانه مهیج‌ترین سفر تاریخ

درحالیکه سفر به آینده با نزدیک شدن به سرعت نور ممکن است، هر بار دانشمندان راهی برای سفر به گذشته می‌یابند، قانونی جلوی تحقق آن را می‌گیرد. آیا سفر به گذشته واقعاً در جهان ما ممنوع است؟
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/7

دستور پخت خاگینه تبریزی مدرن به ساده‌ ترین روش ؛ تنها در ۷ دقیقه

پنکیک‌ها یا کیک‌های تابه‌ای شهرتی جهانی دارند و در هر منطقه به روش خاص درست می‌شوند. خاگینه تبریزی نوعی پنکیک ایرانی است که اینجا ساده‌ترین و سریع‌ترین دستور پخت آن را نوشته‌ایم.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/6

دختری که با دست زدن به اشیا، می‌تواند آینده را ببیند

تیم برتون کارگردانی است که هنر کم‌نظیری در آفریدن فضا‌های ترسناکِ مفرحِ جذاب دارد. سریال «ونزدی» (Wednesday) تازه‌ترین هنرنمایی اوست، با حال و هوایی رازآلود و داستانی پرکشش و مسحورکننده.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/6

چهار شکست اخیر تلویزیون که پرهزینه و سنگین شدند

مدتی است مرکز تحقیقات صداوسیما آماری از میزان بینندگان سریال‌های تلویزیون منتشر نکرده است اما تعداد بازدید سریال‌های جدید در تلوبیون نشان می‌دهد این مجموعه‌ها چندان مورد توجه قرار نگرفتند و آمار بالایی ندارند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/6

وسایل معمولی که از کاربردشان بی خبرید

بیشتر کفش‌های کتانی سوراخ‌هایی اضافی برای بستن بند کفش دارند، اما کمتر کسی از آن‌ها استفاده می‌کند. این سوراخ‌ها به حفظ شدن پا‌ها در داخل کفش و جلوگیری از تاول زدن آن‌ها کمک می‌کند. کافی است بند کفش را از این سوراخ‌ها رد کنید و به هم ببندید. با این کار پاهایتان در کفش راحت‌تر ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/6

رازهای باورنکردنی در پس عکس مشهور بازی شطرنج رونالدو و مسی

در این تصویر، فوتبالیست های افسانه ای در حین یک بازی سخت و نفس گیر شطرنج دیده می شوند که روی یک چمدان شطرنجی مربوط به برند لویی ویتون انجام می شود. در عنوان این عکس آمده است: پیروزی تنها یک وضعیت ذهنی است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/6

۱۷ واقعیت بامزه‌ای که دانستن‌شان هیچ سودی برایتان ندارد

هر فرد بالغی به یاد می آورد زمانی را که مجبور بوده در برابر چشمان همکلاسی هایش پای تخته رفته و یک مسئله ریاضی را حل کرده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/6