برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

نسخه امروزی کشتیِ نوح، فکرِ همه را مشغول کرد

تعداد سریال‌های تلویزیونی جدید آنقدر زیاد شده که دیگر برای بررسی دقیق هر کدام یا تعیین اینکه کدام ارزش وقت گذاشتن دارند، باید یک سایت مجزا درست کرد ولی اگر در این میان بیشتر سریال‌های به نوعی سیاهی لشکر هستند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/1

کشاورزی زیر آب در ایتالیا

در مناطقی که تامین آب شیرین یا شرایط آب و هوایی مساله ساز هستند، ایجاد گلخانه ها و زمین های کشاورزی چالش برانگیز است. پژوهشگران در تلاش برای یافتن راه حل هایی برای این نوع مشکلات هستند و بر همین اساس شاهد نوآوری هایی در زمینه ساخت گلخانه ها و مراقبت از گیاهان هستیم. یکی از جدیدترین ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/1

آیا می دانید واقعا شکل کیهان چگونه است؟!

مقدار انرژی مثبت و منفی در یک جهان مسطح دقیقاً یکسان است و بنابراین یکدیگر را خنثی می‌کنند. اگر جهان انحنا داشت یکی بالاتر از دیگری بود. اسپرگل به لایو ساینس گفت: «یک جهان مسطح با جهان دارای انرژی صفر مطابقت دارد.»
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/1

مواقعی که به ارتباط با خانواده‌ی خود بی‌علاقه هستیم، چه کنیم؟

عوامل مختلفی وجود دارند که باعث می‌شوند فرد خانواده‌ی خود را دوست نداشته باشید یا از آن‌ها متنفر باشد. رفتار‌های سمی، سوء استفاده، بی‌توجهی یا تعارض تنها چند عاملی هستند که به احساس خصومت منجر می‌شوند. درک بهتر این دلایل به شما کمک می‌کند که بهتر با شرایط کنار بیایید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/9/1

اختراعات خنده‌داری که به دلایلی مضحک ساخته شدند

گاهی اوقات کنجکاوی و اتفاقاتی پیش‌بینی نشده به دستاوردهایی بزرگ در تاریخ بشر منجر می‌شوند. هرچند که دنیا مملو از اختراعات عجیب و خنده دار است که به دلایلی باورنکردنی ساخته شده‌اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/9/1

مرغ ناردون ؛ غذای پاییزی خوشمزه و معروف مازندرانی‌ها

یکی از این غذا‌های محبوب مازندرانی مرغ اناردون یا مرغ ناردون است که دستور پخت آسانی دارد. «ناردون» به معنای دانه انار است و معمولا از دانه انار خشک شده یا تازه در این غذا استفاده می‌شود. به این غذا در زبان محلی «کِرکِ انار تیم پهلو» می‌گویند؛ کرک همان مرغ در زبان محلی است. این غذا ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/30

مهران رجبی جدید تلویزیون هم کشف شد

در میان چهره‌ها و مجریان ورزشی تلویزیون که قرار است ویژه برنامه‌های جام جهانی را اجرا کنند، نام سه بازیگر نیز به چشم می‌خورد که اجرای یکی از بخش ‌های برنامه به آن‌ها سپرده شده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/30

روبات‌های باستانی؛ از انسان گِلی تا هیولای برنزی

درست است که کلمۀ «روبات» یک ابداع جدید است، اما در میان افسانه‌های باستانی به توصیف موجوداتی برمی‌خوریم که از جهات زیادی شبیه روبات‌های امروزی هستند. انسان‌های مدرن نخستین انسان‌هایی نیستند که درباره روبات‌ها و سایر مخلوقاتِ مصنوعی رؤیاپردازی کرده‌اند و نخستین افرادی نیز ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/30

این موجود بانمک، قدرت‌های فراطبیعی دارد؟

اسلو لوریس (چشم‌گرد تنبل) دقیقا چیست؟ آیا واقعا آنها اینقدر کشنده هستند؟ چرا تعداد آنها در حال کم شدن است؟ و آیا واقعا آنها قدرت‌های فراطبیعی دارند؟
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/30

نشانه‌های دوست داشتن مخفیانه چیست؟

ما اعترافات عاشقان ناشناس را در اینترنت جمع آوری کرده ایم تا نشانه‌های دوست داشتن را کشف کنیم. در اینجا است که مشخص می‌شود اکثر مردم چگونه فکر می‌کنند و احساسات خود را نشان می‌دهند و ابراز عشق می‌کنند. اما جالب‌ترین چیز این است که مردم ناخودآگاه و بدون در نظر گرفتن جنسیت یا سن، ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/30