برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

خنده‌دارترین قاب‌های تاریخ حیات وحش

ادامه حیات انسان، بدون وجود حیوانات سخت و ناممکن می‌شد؛ علاوه بر اینکه وجود حیوانات چرخه‌ی ‌زیستی را تقویت می‌کند، از لحاظ بصری هم چشم‌نواز است و می‌تواند کمی چاشنی کمدی به طبیعت اضافه کند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/28

آسیب‌ها و عواقب کم فرزندی در خانواده چیست؟

کم فرزندی یا تک فرزندی که امروزه بین خانواده‌ها رواج پیدا کرده میتواند آسیب‌های پنهانی را به خانواده و فرزندان این خانواده‌ها وارد کند. خانواده‌ها برای کمتر شدن هزینه و راحت‌تر بودن زندگی ترجیح میدهند فقط ۱ – ۲ فرزند داشته باشند، ولی عواقب کم فرزندی یا تک فرزندی میتواند مشکلات ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/28

چند فرانسوی محبوبی که در ایران ممنوع شدند

خبر کوتاه اما قابل حدس بود. «واردات خودروهای فرانسوی به ایران از سوی این وزارتخانه ممنوع و تحریم شده است.»
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/28

تعمیر صفحه نمایش آیفون ۱۴ بسیار آسان‌تر شده است

ما به‌عنوان علاقه‌مندان به فناوری، تنها عاشق ابزارهای خود هستیم و به همین دلیل است که وقتی به طور تصادفی گوشی هوشمندمان شکسته می‌شود، حس دردناکی خواهیم داشت. اما افتادن تصادفی گاهی اوقات می‌تواند رخ دهد و شما دو راه پیش روی خود خواهید داشت.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/28

طرزتهیه ماکارونی با تن ماهی

ماکارانی یکی ازخوشمزه‌ترین و پر طرفدارترین غذا‌ها در ایران و جهان است یکی از انواع غذا با تن ماهی، ماکارونی با این کنسرو است. ماکارونی معمولا از جمله غذا‌هایی است که سریع درست می‌شود ماکارونی با تن ماهی ترکیبی جالب و جذاب از دو غذای خوشمزه است با ما همراه باشید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/27

میترا رفیع؛ دختر دلبر این شب‌های تلویزیون

سه قسمت اول «گیل‌دخت» شروع داستانی است که ظاهرا قرار است تا انتها پر از شکنجه و آزار برای شخصیت‌های اصلی و البته ذهن مخاطب باشد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/27

ناگفته‌هایی از عشق تازه فاش شده دختر علی دایی

علی دایی که به واسطه مواضع متفاوت در روزهای اخیر حسابی خبرساز بوده طی دو سه ماه گذشته به عنوان اولین مهمان برنامه فوتبال 360 با مجری‌گری عادل فردوسی‌پور شرکت کرد و حواشی مختلفی ایجاد کرد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/27

مشاهیر تاریخی که هنوز مقبره آنها کشف نشده است

باستان شناسان این هفته یک تونل زیرزمینی در زیر یکی معبد مصری کشف کردند که معتقدند ممکن است به مقبره‌ی کلئوپاترا، یکی از مشهورترین ملکه‌های تاریخ برسد. دهه‌ها تلاش برای یافتن مقبره‌ی این ملکه‌ی مصری بی نتیجه بوده است. ملئوپاترا که تصور می‌شود به همراه معشوق خود، مارک آنتونی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/27

نگاهی به ورزشگاه موقت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

جام جهانی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های ورزشی، جمعیت عظیمی را هر چهار سال یک بار در کشوری خاص گردهم می‌آورد. کشور‌های میزبان نیز برای این رویداد برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ از ساخت ورزشگاه‌های مدرن و به‌روز گرفته تا توسعه زیرساخت‌های شهری و حمل‌ونقل ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/27

کدام سریال کره‌ای مناسب ماه تولد شماست؟(2)

نویسنده این مقاله با اعتقاد به پیشبینی خصوصیات شخصیتی بر اساس ماه تولد و نمادهای زودیاک سعی کرده حدس بزند کدام سریال درام کره‌ای برای متولدین کدام ماه مناسب و جذاب است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/27