برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

با احساس بی‌ارزشی چه باید کرد

احساس بی‌ارزشی معمولاً دربرگیرنده احساس بی‌اهمیتی به خود است و با ناامیدی و خودسرزنشی رابطه‌ی قوی دارد. چنین احساساتی معمولاً نشانه‌ی رایجی از افسردگی هستند، اما منشا آن‌ها می‌تواند مشکلات دیگری از قبیل عزت نفس پایین، نادیده گرفته شدن، سوءاستفاده، ضربه‌های روحی یا موقعیت‌های ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/27

آل‌کاپون، آدری هپبورن و چارلی چاپلین زنده شدند

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/27

سوپ زعفرانی، فوت و فن درست کردن سوپ خوشمزه تبریزی

سوپ زعفرانی یکی از خوشمزه‌ترین سوپ‌های ایرانی است که شما می‌توانید این سوپ خوشمزه و را برای مهمانی و مجالس خود استفاده کنید. طعم زعفران در این سوپ باعث خوشرنگ‌تر شدن و طعم عالی می‌شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/26

چشم جهان به محاکمه سران یک حکومت دیکتاتور

«آرژانتین ۱۹۸۵» (Argentina ۱۹۸۵) روایتی از ماجرای محاکمۀ سران حکومت دیکتاتوری در سال ۱۹۸۵ در کشور آرژانتین است. این فیلم با وجود حال و هوای طنزآمیزش، تصویری قابل درک از جنایات آن رژیم سرکوبگر را به مخاطب نشان می‌دهد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/26

7 سکانس سینمای ایران که از دیدنش سیر نمی‌شوید

آدم‌ها، خاطرات و موسیقی، مثلث دوست داشتنی که گاه دلنشین و شورانگیز است و گاه بغض‌آلود و غمناک،یکی از سوژه‌هایی است که فیلم‌سازان ایرانی توجه زیادی به آن داشته‌اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/26

عادات مضر همیشگی که ما ناخودآگاه انجام می‌دهیم

بدن ما شگفت انگیز است و ما هر روز به آن تکیه می‌کنیم و به آن وابسته هستیم. با این حال، گاهی اوقات ما ناآگاهانه کار‌هایی را انجام می‌دهیم که بر سلامت و آسایش ما تأثیر منفی می‌گذارد. بیایید در مورد برخی از عادت‌های همیشگی که برای ما سالم نیستند و نحوه اجتناب از آن‌ها صحبت کنیم.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/26

موش‌ها با آهنگ‌های خواننده مشهور، ریتم رقص می‌گیرند!

در مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه توکیو انجام شد و در مجله Science Advances منتشر شد، ۱۰ موش به شتاب‌سنج بی‌سیم مجهز شدند تا کوچک‌ترین حرکات سر آن‌ها را اندازه‌گیری کنند. محققان سپس نتایج را با ۲۰ انسان مقایسه کردند که حرکات آن‌ها نیز در حین پخش چندین قطعه موسیقی تحت نظر محققان بود. ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/26

دیدن این تصاویر قدیمی حالتان را دگرگون می‌کند

همه ما حداقل یک بار آرزو کرده ایم که کاش می‌توانستیم به گذشته برویم و چیز‌هایی که در فیلم‌ها دیده یا در کتاب‌ها خوانده ایم را در واقعیت ببینیم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/8/26

این مسائل ارزش دعوا با همسرتان را ندارند

جر و بحث و اختلاف نظر در زندگی مشترک اجتناب ناپذیر است، اما برخی مسایل ارزش دعوا و اوقات تلخی را ندارند در این مطلب به موضوع علل دعوا در زندگی مشترک پرداخته ایم. اغلب زوجینی که مدت کوتاهی از ازدواجشان می‌گذرد دچار اختلاف نظر‌ها و سوتفاهم‌های فراوانی می‌شوند که به بحث و دعوا در ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/26

طرز تهیه ته چین کوکو سبزی؛ خوشمزه و متفاوت

ته چین‌ها جزء دسته غذا‌های هستند که برنج با ماست و تخم مرغ مخلوط می‌شود، ولی این ته چین کمی متفاوت است و مواد کوکو سبزی کف قابلمه ریخته می‌شود و برنج و شوید را اضافه می‌کنید و شما می‌توانید به دلخواه لای برنج تن ماهی قرار دهید و یا می‌توانید تن ماهی را با رب تفت دهید و در کنار ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/8/25