برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

کارهایی که والدین قبل از بچه‌دار شدن هرگز فکرش را نمی‌کردند

تا زمانی که خودتان بچه‌دار نشده‌اید، غیرممکن است بدانید اداره کردن این فسقلی‌ها چقدر دشوار است. «تحقیق ما انتظارات در مقابل واقعیت فرزندپروری را نشان می‌دهد و اینکه پیش‌تصورات و پیش‌فرض‌های ما در مورد زندگی خانوادگی چقدر می‌تواند اشتباه باشد.»
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/7/17

بعد از 66میلیون سال راز بزرگ جهان فاش شد

محققان در مطالعه جدیدی متوجه شده‌اند که سونامی حاصل از برخورد سیارکی که دایناسورها را منقرض کرد، چه ویژگی‌هایی داشته است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/7/17

طرز تهیه پلو مرغ و قارچ؛ مقوی و سالم

پلو مرغ و قارچ، یکی از انواع غذا‌های خوشمزه و محلی ترکیه می‌باشد. مواد اصلی این پلوی معروف برنج، گوشت سفید و قارچ بوده که ترکیب آن با خلال پسته، زرشک و زعفران بسیار عالی شده و یک غذای مقوی و سالم را تدارک خواهد دید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/7/16

آیا مرلین مونرو توسط رئیس‌جمهور مورد تجاوز قرار گرفته بود؟

اندرو دامنیک در فیلم بلوند، لحظات به‌خصوصی از زندگی مرلین مونرو را برمی‌گزیند؛ تا تجربه‌ی جهنمی ستاره‌ی بزرگ هالیوود از آشوب فریبنده‌ی اطرافش را ترسیم کند. با نقد زومجی همراه باشید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/7/16

اسکار رندانه‌ترین واکنش سال تعلق می‌گیرد به ایرج طهماسب

ایرج طهماسب این روزها تحت فشار است، گروهی از کاربران اجتماعی و حتی برخی فعالان رسانه اعتقاد دارند او نمی‌تواند راجع به اتفاقات اخیر ساکت باشد
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/7/16

اتفاقی نادر در حوزه باستان شناسی

باستان شناسان چینی در استان هوبئی این کشور، یک جمجمه انسان تقریباً کامل متعلق به یک میلیون سال قبل پیدا کرده اند که اطلاعات مهمی درباره ی مقطعی کلیدی از تاریخ تکامل انسان در اختیار ما خواهد گذاشت. این کامل ترین جمجمه ی انسانی با این قدمت است که تاکنون در اوراسیا کشف شده است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/7/16

با بدبوترین حیوانات دنیا آشنا شوید

برخی حیوانات بوی بدی را از خود منتشر می‌کنند؛ این بوی بد میتواند یک مکانیزم دفاعی در برابر دشمن یا شکارچیان باشد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/7/16

استرس موجب توجه به عادات بد همسر می‌شود

افرادی که تحت شرایط استرس‌زا هستند، کمتر متوجه رفتار مثبت شریک زندگی خود می‌شوند، در حالی که به احتمال زیاد متوجه اقدامات بی‌ملاحظه وی می‌شوند. نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که استرس می‌تواند باعث شود زوجین، حتی آنهایی که هنوز در دوره ماه عسل رابطه خود هستند، بیشتر روی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/7/16

بهترین روغن برای پخت و پز و سرخ کردن

ثمین نصرت، سرآشپز و نویسنده کتاب «نمک، چربی و حرارت» گفت: «اولین قدم در انتخاب روغن، شناسایی نقش اصلی آن در ظرف غذاست.» اینکه روغن برای اضافه کردن طعم استفاده می‌شود یا بافت (مثلا ترد کردن) اهمیت دارد. اگر با حرارت بالا آشپزی می‌کنید، توجه به نقطه دود روغن نیز مهم است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/7/15

جذاب‌ترین زن کلاهبردار جهان را اینجا می‌توانید ببینید

فیلم Emily the Criminal تلاش زنی با انجام کلاهبرداری برای فرار از بدهی‌ها را دنبال می‌کند، اما او کم کم وارد دنیای تاریک جرم و جنایت می‌شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/7/15