برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین خواندنی ها

حقایق اجتناب ناپذیری که می‌تواند شما را مات و مبهوت کند

بدون بزاق دهان، نمی‌توانیم از هیچ یک از طعم‌های غذا‌ها لذت ببریم. برای آزمایش این حقیقت علمی، زبان خود را با یک دستمال کاغذی پاک و سطح آن را خشک کنید. سپس غذای مورد علاقه خود را امتحان کنید. با کمال تعجب، گیرنده‌های طعم شما کار نمی‌کنند و غذا هیچ طعمی نخواهد داشت.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/6/14

برترین و تماشایی‌ترین عکس‌های طبیعت در سال 2022

همان‌گونه که پیشتر هم وعده داده بودیم هرچه به پایان سالِ میلادی نزدیک‌تر شویم و همزمان با انتشارِ عکس‌های برنده رقابت‌های عکاسیِ مختلف در دنیا، ما هم در برترین‌ها همراه شما این عکس‌های عمدتا فوق‌العاده را مرور خواهیم کرد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/6/14

عجیب ترین روش زایمان در دنیا +عکس

دانشمندان در حال تلاشند تا گونه‌ای از قورباغه را که ۳۰ سال پیش منقرض شده، به حیات برگردانند. این قورباغه تنها جانوری است که تخم‌هایش را در معده‌اش نگه می‌داشته و بعد، نوزادها را بالا می‌آورده است!
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/6/14

آداب و رسوم عجیب در کشورهای مختلف که حیرت‌زده‌تان می‌کند

تنوع فرهنگ ها در دنیا سبب تفاوت آدم ها با یکدیگر شده و بیشتر لذت سفر هم از همین موضوع ناشی می شود چرا که ما را با چیزهایی آشنا می کند که در کشور خودمان متداول نیستند یا اصلاً وجود ندارند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/6/14

حیوانات دورگه را بشناسید + عکس

فتوشاپ کاران علاقه زیادی به ترکیب حیوانات و خلق یک گونه جدید دارند، اما این حیوانات دورگه کاملا واقعی هستند و شما را شگفت زده می‌کنند. بیشتر آن‌ها به صورت طبیعی در حیات وحش وجود ندارند و توسط انسان‌ها به وجود آمده و بحث و انتقاد زیادی هم برانگیخته اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/6/14

راهکارهای زبان بدن برای نشان دادن اعتماد به نفس

اعتماد به نفس کلید موفقیت در زندگی است. افرادی که اعتماد به نفس بالا دارند در محل کار و موقعیت‌های اجتماعی برجسته‌تر از همتایان خود به نظر می‌رسند و به جایگاه‌ی بالاتری دست می‌یابند. اگر به اندازه‌ی کافی اعتماد به نفس ندارید، می‌توانید با ایجاد تغییرات جزئی در زبان بدن تا حد ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/6/14

دورهمی خاطره‌انگیزترین خودروهای جهان در ایران

امسال در نمایشگاه خودرو مشهد، خودروهای چینی و نسخه‌های جدید برخی از خودروهای ایرانی حضور پررنگی داشتند اما شاید جذاب‌ترین بخش این نمایشگاه برای خیلی‌ها، بخش خودروهای کلاسیک بود!
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/6/14

وقتی کامپیوتر هنگ می‌کند، چه کنیم؟

در این مطلب به‌صورت مختصر و مفید به کار‌هایی اشاره می‌کنیم که هنگام هنگ کردن ویندوز باید انجام دهید و اینکه چگونه می‌توانید جلوی وقوع چنین اتفاقاتی را بگیرید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/6/14

طرز تهیه دسر موز و انبه، دسری ساده و خوشمزه

دسر‌ها یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین خوراکی‌ها در سراسر جهان هستند. در این میان دسر‌های میوه‌ای به دلیل عطر و طعمی که دارند، بسیار خوش‌طعم و گوارا هستند و طرفداران خاص خود را دارند. دسر‌ها معمولاً پس از غذا سرو می‌شوند؛ زیرا شیرینی موجود در آن‌ها به هضم بهتر غذا کمک می‌کند. ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/6/13

کشف قدیمی‌ترین دایناسور آفریقایی در زیمبابوه

یکی از قدیمی‌ترین گونه‌های دایناسور که روی زمین پرسه می‌زدند، در زیمبابوه کشف شده است. این یافته بینش‌های جدیدی درمورد تکامل دایناسور‌ها و یکی از اساسی‌ترین سؤالات دیرینه‌شناسی دوره تریاس فراهم می‌کند: چرا دایناسور‌ها فقط در بخش‌هایی از ابرقاره باستانی پانگه‌آ زندگی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/6/13