برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 8 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

نفس‌های آخر آزاردهنده‌ترین وسیله این روزهای جهان

گوشی بعدی‌ای که خریداری می‌کنید، به احتمال زیاد در جعبه خود شارژر نخواهد داشت.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/31

پوشش نانو سرامیکی خودرو چیست؟

تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی برای حافظت از رنگ بدنه خودرو وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. با این حال، پوشش‌های نانو سرامیک با توجه به فناوری خاص خود، از آسیب‌های محیطی به رنگ خودرو جلوگیری می‌نماید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/30

طرز تهیه سس توت‌فرنگی برای سالاد؛ ترکیب متفاوت و لذیذ

هیچ رقیبی برای سس توت‌فرنگی خانگی پیدا نخواهید کرد. اضافه کردن چند قاشق از این سس روی سالاد می‌تواند طعمی بسیار خاص و متفاوت به غذای شما بدهد. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری قصد داریم طرز تهیه سس توت‌فرنگی را به شما آموزش دهیم که حتما باید امتحانش کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/30

سریال جیران چگونه بهانه بی‌احترامی به مردم شد؟

چند سالی است که تماشای سریال‌های «شبکه نمایش خانگی» در ایران باب شده است، سریال‌هایی که بیشتر آن‌ها با هزینه‌های گزاف تولید می‌شوند و مخاطب هم برای تماشای آن‌ها پول پرداخت می‌کند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/30

شهر زیبای قرن نهمی در اسپانیا که به اشتباه متروکه شد

در سرتاسر اروپا، بسیاری از شهرها و روستاهای قدیمی و مسحورکننده در طول قرن‌ها ویران شده‌اند و پس از خروج آخرین نفر، گیاهان و جانوران آن را تصرف کرده اند. در بیشتر موارد، سکونتگاه‌های کوچک در مناطق روستایی به دلیل کمبود شغل رها می‌شوند و با رفتن مردم به شهرهای بزرگ به شهر ارواح ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/30

عینک مطالعه در زمان حافظ

آنچه در این مجال باید به صراحت گفت آن است که سنگ یاد شده، به احتمال قوی از جنسِ سنگِ «بلُور» یا نوعی «کوارتْز» (Quartz) بوده که در قدیم و جدید برای بشر، سنگی معروف و شناخته شده است که در عین شفافیت، نوعی «عدسی طبیعی» نیز محسوب می‌شود که از نظر «علم اُپتیک» یا «فیزیکِ نور»، قابلیتِ «همگرایی» ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/30

پنج خرافاتی که ایرانی‌ها به آن اعتقاد زیادی دارند!

در فرهنگ برخی از مردم ایران باورهایی وجود دارد که منجر به انجام کارهایی می‌شود که با هر متر و معیاری به آن‌ها نگاه کنیم چیزی نیستند جز خرافات.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/30

برای رسیدن به پشت‌بام از چند نردبان باید استفاده کرد؟

آیا می توانید این معما را در عرض ۲۰ ثانیه حل کنید؟ برای رسیدن به پشت بام از چند نردبان استفاده می شود؟
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/30

چرا در شرایط مختلف سکوت کنیم؟!

برای پرداختن به این موضوع که دلایل سکوت کردن افراد از چه چیز نشات می‌گیرد، باید به عوامل بیرونی و درونی که بر زندگی هر فرد اثر می‌گذارد، توجه کرد. با وجود تغییرات روزبه‌روز دانش و پیشرفت جوامع، گاهی افراد نمی‌توانند خود را به‌سرعت با اطلاعات موجود هماهنگ کنند و همین مسئله سبب ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/30

معرفی مراکز معتبر دیتیلینگ (نانو سرامیک، کاور بدنه و پولیش خودرو)

کارواکس اولین شرکت ثبت شده دیتیلینگ خودرو در ایران بوده و شش سال است که در حوزه فروش محصولات زیبایی و مراقبتی خودرو، اجرای خدمات دیتیلینگ و آموزش تخصصی پولیش، نانو سرامیک و کاور بدنه خودرو فعالیت می‌نماید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/30