برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 8 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

طرز تهیه باگت شکم پر،این صبحانه خوشمزه، سریع و آسان را امتحان کنید

اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه باگت شکم پر خوشمزه و فوری برای صبحانه در ادامه با ما همراه باشید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/3

15 فیلم اکشن که سینمای جهان را متحول کردند

مدتی است که موج تازه‌ی فیلم‌های اکشن شروع شده و برای خود جای خوبی در دنیای سینما پیدا کرده‌اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/3

عادات بدی که برایمان مفید هستند

ترک عادت‌های بد شاید دشوار باشد، اما این عادت‌ها می‌توانند برایتان مفید هم باشند. محققان پی برده اند غذا خوردن با دهان باز، مزه‌ی غذا را بهتر می‌کند. به گفته‌ی آن ها، با این کار غذا در پشت حلق هدایت و به این ترتیب، عطر غذا راحت‌تر حس می‌شود؛ بنابراین درست است که غذا خوردن با ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/3

«ژیلت» چگونه جهان را دگرگون کرد؟

این اختراع بیش از آنچه عالم "تیغ زدن صورت" را تغییر دهد، دنیا را عوض کرد. کارخانه تولید ژیلت به یک الگوی اقتصادی تبدیل شد که امروزه در تمام مباحث اقتصاد مدرن مطرح است. این مدل "قیمت گذاری دو بخشی" نامیده می‌شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/3

چگونه عمرمان مثل باد و برق سپری نشود؟

شاید شما از معدود افرادی باشید که این حس و حال را نداشته باشید، پس پیشنهاد می‌کنم، دست به دامان گوگل بشوید، تا این نکته برایتان ثابت شود که آرزوی بیشتر طول کشیدن شبانه‌روز یک چیز عمومی است. هیچ راهی برای کش دادن به شبانه‌روز نداریم، اما شیوه‌هایی وجود دارند که با آن می‌توانیم ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/3

جدیدترین اطلاعات درباره سرگرمی محبوب ایرانی‌ها

جدید ترین محصول شرکت الکترونیک آرتس با نام فیفا 23 (FIFA 23) در دست ساخت بوده است که اگر از دوست داران این بازی شبیه سازی هستید باید بدانید که ویژگی و المان های بسیاری درآن قرار گرفته است که در این زمینه میتوانید بطور کلی با یک بازی جدید و کاملا بهینه شده سروکار داشته باشید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1401/5/3

۴ دمنوشی که بهترین درمان برای نفخ معده است

نفخ معده می‌تواند آزار دهنده باشد و مشکلات گوارشی دیگری نیز به وجود بیاورد. استفاده از برخی دمنوش‌ها به نفخ معده کمک می‌کند.برای نفخ معده یک سری درمان‌های خانگی و طبیعی وجود دارد که عبارتند از:
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/2

دستور تهیه جگر و پیاز به سبک ونیزی

ایتالیایی‌ها توصیه می‌کنند که جگر را به محض خروج از ماهیتابه و داغ باید مصرف کرد. آن‌ها بر این باروند که گرم کردن مجدد جگر باعث سفت شدن آن می‌شود. حتی فرانچسکو، آشپز ایتالیایی نیز توصیه می‌کند که جگر ونیزی را با کمی پولنتا سرو کنید. با ما همراه باشید تا با دستور تهیه غذای جگر و ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/2

سالاد کاردینال، سالادی خوشمزه و بسیار معروف در جهان

سالاد کاردینال یکی از انواع سالادهای خوشمزه و بسیار معروف در جهان است که اصالت آن متعلق به کشور فرانسه است. این سالاد خوشمزه را مانند سالادهایی مثل سالاد ماکارونی و سالاد الویه می‌توانید به عنوان یک وعده کامل غذایی سرو کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/2

آداب نوشیدن چای در چایخانه که نمی‌دانستید

نوشیدن چای در ایران سابقه‌ای آنچنان طولانی ندارد، اما آداب تعارف کردن چای آنقدر در فرهنگ ما جا افتاده که زندگی بدون این نوشیدنی را غیرقابل تصور کرده است؛ از مهمانی‌ها تا چایخانه‌ها و مراسم رسمی و حتی مذهبی، چای خوردن قواعد و معنای خاص خود را دارد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1401/5/2