برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
عناوین خواندنی ها

مینی پنکیک موزی؛ یک صبحانه یا عصرانه مقوی

پنکیک یا کیک تابه‌ای نوعی کیک نازک، تخت و گرد است که مایه آن به صورت خمیری شل است و داخل ماهی تابه روی اجاق گاز پخته می‌شود. پنکیک دستورالعمل‌های پخت متفاوتی دارد؛ اما شیر، تخم مرغ و روغن ازجمله مواد اولیه اصلی برای پخت پنکیک هستند. پنکیک بیشتر به عنوان یک صبحانه خوشمزه و مشهور ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/4/3

شوکِ پاشا به هنگامه، مردم ایران را بهت‌زده کرد

به تازگی فصل نخست سریال جنگل آسفالت که پیش از این عنوان شده بود که در ۱۵ تا ۲۰ قسمت ساخته خواهد شد در قسمت چهاردهم به پایان رسید و خب ظاهرا ادامه داستان آن در فصل دوم نمایش داده خواهد شد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/4/3

روش جالب ساخت هرم رزینی نورانی

در فرایند ساخت این هرم‌ها، رزین به صورت مرحله‌ای و با دقت درون قالب ریخته می‌شود. اجازه داده می‌شود تا هر لایه سفت شود و سپس لایه بعدی اضافه می‌گردد. این روش، عمق و پیچیدگی خاصی به اثر نهایی می‌بخشد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/4/3

محل قرارهای بازیکنان پرسپولیس در تهران لو رفت

از فوتبال گفتیم، جالب است این را هم بدانید که تپه‌های داوودیه که بلوار میرداماد از میانش گذر می‌کند جایی‌ست که در گذشته‌های نه چندان دور میزبان تمرین بدنسازی پرسپولیس بود. در دوره‌ای که هنوز اینستاگرام وجود نداشت، خیلی از طرفداران بازیکن‌های سرشناس ساعت‌ها در انتظار دیدن ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/4/3

پنج «نقاشی» دیدنی از دوران قاجار که تاکنون ندیده‌اید

در اینجا پنج نقاشی مربوط به دورۀ قاجار را ملاحظه خواهیم کرد؛ از یک طرح کوچک که ناصرالدین شاه کشیده است تا پرترۀ آبرنگ یکی از فرزندان پرشمار فتحعلی‌شاه.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/4/3

تصاویری حیرت‌انگیز از افسرده کننده‌ترین شهر جهان

شهری ترسناک و شوم که لقب افسرده کننده ترین شهر روی زمین را به خود اختصاص داده، آنقدر دور افتاده است که نمی‌توان از راه جاده‌ها به آن رسید و امید به زندگی در آن ۱۰ سال کمتر از میانگین ملی است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/4/3

این تست خطای دید نشان می‌دهد که مغز شما زن است یا مرد!

تست خطای دید یا توهم نوری بسته به آنچه در ابتدا می بینید، می تواند نشان دهد که شما مغز زنانه دارید یا مردانه؛ البته از نظر روانشناسی.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/4/3

طرز تهیه یک نوشیدنی خوشمزه برای عاشقان قهوه

قهوه یکی از نوشیدنی‌های مشهور و محبوب در جهان است که به اشکال و روش‌های گوناگون تهیه و سرو می‌شود. دالگونا یا آیس کافی نوعی قهوه هم‌زده و کف‌دار جدید است که در سال ۲۰۲۰ و بعد از شیوع ویروس کرونا به دنیا معرفی شد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/4/2

سرگذشت آقا محمدخان قاجار؛ از تولد و اخته شدن تا...

آقا محمدخان قاجار یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ مدرن ایران است: سلسله‌ای تاسیس کرد که به رغم دشواری‌های فراوان، بیشتر از یک قرن دوام آورد. توگویی تنها فردی که می‌توانست ایران را از آشفتگی سیاسی نجات دهد، فردی بود که زندگی شخصی نداشته باشد و بیشتر وقت خود را به جای تخت پادشاهی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/4/2

چرا جسد هیچ انسانی در لاشه تایتانیک نیست؟

کشتی افسانه‌ای تایتانیک حدود ۱۱۱ سال پیش غرق شد؛ اما هنوز داستان‌های جذاب زیادی برای روایت دارد. در سپتامبر ۱۹۸۵ بود که لاشه کشتی تایتانیک بالاخره پیدا شد. جالب اینجاست که تیم مربوطه در تلاش برای یافتن تایتانیک نبودند. آن‌ها قصد داشتند دو زیردریایی آمریکایی غرق‌شده در اقیانوس ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/4/2