برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
عناوین خواندنی ها

روش خانم‌های زرنگ برای نشان دادن قدرت زنانگی به شوهر

قدرت زنانگی خود را دست کم نگیرید، شما با قدرت زنانگی خود می‌توانید زندگی را برای خود و شریک عاطفی‌تان لذت‌بخش کرده و بر دیگران نفوذ داشته و با اقتدار زندگی خود را هدایت و سازماندهی نمایید. در این بخش به شما خواهیم گفت که چگونه قدرت زنانگیتان را به همسر خود نشان دهید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/23

ترفند پخت مرغ بدون آب با سس مخصوص

در این ویدئو یک آشپز با تجربه یاد می دهد که چگونه مرغ مجلسی را سس مخصوص آماده کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/22

بعد از مدت‌ها یک آلبوم نسبتا خوب روانه بازار شد

به تازگی آلبوم پیتزا از مهراد هیدن و شایع منتشر شده. خب این دو پیش از این هم در ترک «سیل» نیز با هم همکاری نسبتا موفقی داشتند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/22

تنها شهر بدون موتورسیکلت ایران

امروزه افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در کنار شلوغی و ازدحام جمعیت مترو و اتوبوس باعث شده تا بسیاری از شهروندان از موتور سیکلت استفاده کنند، اما تردد با موتور سیکلت با خطرات بیشماری روبروست و موتورسواران را به دردسر می‌اندازد. جالب است بدانید در ایران شهری وجود دارد که ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/22

مکان های توریستی که «زنان» حق ورود به آن‌ها را ندارند

شاید عجیب به نظر برسد، اما مکان‌هایی «توریستی» در دنیا وجود دارند که هیچ زنی حق قدم گذاشتن در آن‌ها را ندارد. این مکان‌ها نه تنها به خاطر مناظر دیدنی یا اهمیت تاریخی‌شان مشهور هستند، بلکه به دلیل ممنوعیت ورود گردشگران زن نیز در دنیا به شهرت رسیده‌اند. دلایل این ممنوعیت‌ها متفاوت ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/22

هوش شگفت‌انگیز یک کلاغ را در بازی ببینید

این رفتار کلاغ، بار دیگر بر هوش و ذکاوت این پرندگان تأکید می‌کند. کلاغ‌ها از دیرباز به دلیل توانایی‌های شناختی خود مورد توجه دانشمندان بوده‌اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/22

عجیب‌ترین میوه‌هایی که شاید تاکنون ندیده‌اید

همان موقع که هندوانه‌های زردرنگ راه خودشان را به میوه‌فروشی‌ها و وانت‌های میوه باز کردند، خیلی از ما از دیدن رنگ زرد هندوانه به جای آن سرخی که انتظارش را داشتیم، تعجب کردیم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/22

مالک طلاهای اهدایی مرد به همسرش، چه کسی است؟

طبق قانون طلاهایی را که مرد در دوران نامزدی و زندگی مشترک به همسر خود هدیه می‌دهد در مالکیت زن است، اما با توجه به اینکه این طلاها تحت عنوان هبه شناخته می‌شود، مرد می‌تواند قانونا هر زمان که بخواهد درخواست استرداد طلاها را داشته باشد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/22

پارفه موز، یک دسر خوشمزه و مجلسی

پارفه موز نوعی دسر خوشمزه و سرد است که از ترکیب شیر با شکر، پودر کرم کارامل، خامه و نشاسته ذرت تهیه می‌شود و در انتها با موز و بیسکوییت سرو می‌شود که بسیار خوشمزه، زیبا و مجلسی است. اگر دوست دارید این دسر خوشمزه را در منزل تهیه کنید، در ادامه این مطلب با آموزش پارفه موز همراه ما ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/21

این نفرات ادای یک مملکت را درآوردند و حالا خواستنی شدند!

تلویزیون این روزها با فقر خلاقیت دست و پنجه نرم می‌کند. خلاقیتی که تقریبا در هیچکدام از قسمت‌هایاین مدیوم شاهد نیستیم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/21