برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
عناوین خواندنی ها

طرز تهیه آیسینگ خانگی به دو روش کاملا متفاوت

در این مقاله، قصد داریم شما را با طرز تهیه آیسینگ خانگی به روش متفاوت آشنا کنیم. تا با یادگیری آن از این به بعد برای جشن و میهمانی‌ها کیک و کوکی‌ها را با کمی صبر و حوصله و البته سلیقه و ابتکار خودتان تزیین کنید. رویال آیسینگ در واقع کرمی است که از ترکیب سفیده تخم مرغ و پودر قند درست ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/8

هفت زنی که این روزها در خانه ایرانی‌ها رفت و آمد دارند

آن‌چه که در ادامه می‌خوانید، تحلیلی ‌ست بر عملکرد هفت بازیگر زنِ سریال‌های فعلی شبکه خانگی
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/8

سرنوشت باورنکردنی سه بازیگر مطرح ایرانی، کاممان را تلخ کرد

به تازگی انتشار تصاویری متفاوت از سه بازیگر مطرح دهه شصت در فضای مجازی خبرساز شده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/8

ویتنام کجاست؟ کشوری که ارزش دیدن دارد

ویتنام سرزمینی افسانه‌ای است که زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیری دارد. این سرزمین بلند و باریک که در جنوب شرقی آسیا و در کناره‌های دریای چین جنوبی قرار گرفته، میزبان فرهنگ، تاریخ و طبیعتی شگفت‌انگیز است. آب‌وهوای گرم و مرطوب، جنگل‌های انبوه و سرسبز، صخره‌های عظیم آهکی، شالیزار‌های ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/8

۱۲ واقعیت عجیب و شگفت انگیز درباره گوش‌های شما

گوش‌های شما اندام‌های حسی مهم و پیچیده‌ای هستند که کاری فراتر از صرفاً شنیدن انجام می‌دهند. آن‌ها در تعادل، بیماری حرکت (ماشین‌گرفتگی) و حتی در چگونگی تجربه ما از غذا نقش دارند. در اینجا ۱۲ حقیقت جالب در مورد گوش شما وجود دارد که پیچیدگی و اهمیت آن‌ها را برجسته می‌کند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/8

به احتمال زیاد این عکس‌های تاریخی جالب را ندیده‌اید

عکس‌های تاریخی بسیارند. اما کسانی که روی تاریخ در اینترنت متمرکز می‌شوند، بعد از مدتی بیشتر عکس‌های تاریخی مهم برایشان به اصطلاح بیات می‌شود و دنبال عکس‌هایی هستند که حس و حال شگفتی و تازگی را به صورت توام برایشان به ارمغان بیاورد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/8

این موقعیت‌ها افراد درونگرا را آزار می‌دهد

اگر همه افراد درونگرا بتوانند روی یک موضوع توافق داشته باشند، این است که زندگی در دنیایی که متعلق به افراد برونگراست، می‌تواند دشوار باشد. از احساس فشار برای حضور در هر رویداد گرفته تا اینکه مدام از این افراد سوال می‌شود که چرا اینقدر ساکت هستی، موقعیت‌های خاصی وجود دارند که ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/8

طرز تهیه یک شام خوشمزه و آسان بدون گوشت

کتلت و کوکو ازجمله غذا‌های خوشمزه و محبوب ایرانی‌هاست که در برنامه غذایی ما جایگاه ویژه‌ای دارند. تهیه کوکو و کتلت معمولاً آسان است و زمان کمی برای طبخ نیاز دارد؛ همچنین مواد تشکیل دهنده آن ساده و در دسترس است. کوکو‌ها و کتلت‌ها انواع متفاوتی دارند و بسیار متنوع هستند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/3/7

حریم سلطان را دوست داشتید؟ پس این 10 سریال ترکی را ببینند

در این مقاله قرار است همراه هم نگاهی کوتاه داشته باشیم به 10 سریال درام تاریخی موفقِ ساخته شده در کشور ترکیه و قرار است بررسی کنیم این سریال‌ها به چه دلایلی به چنین موفقیتی در دنیا دست پیدا کرده‌اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/7

خواننده خوش‌صدای ایرانی که استعدادش هدر رفت!

پس از شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، رسانه ملی بارها و بارها به پخش ترانه «حالا که می‌روی» از محمد معتمدی پرداخت. امیر نعمتی در این قسمت از پلی‌لیست به سراغ دوران حرفه‌ای محمد معتمدی در موسیقی ایرانی رفته. با ما همراه باشید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/3/7