برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 31 شهریور 1403
عناوین خواندنی ها

آقای طالبی، به ما رکب نزن برادر، ما هالو نیستیم!

یکی از سریال‌های پرسروصدای این روزهای تلویزیون «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی است که مانند سایر ساخته‌های این کارگردان خبرساز شده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/19

چه کسی از هزینه‌ها پشتیبانی می‌کند

اگر ایمپلنت‌های مغزی مانند گوشی‌هایی که پی در و پی می‌آیند و نسل‌های قبلی را به سرعت منسوخ می‌کنند، چه رخ می‌دهد؟ فناوری عصبی قابل کاشت به شدت پیشرفت کرده و به یاری آن‌ها برخی از افراد مبتلا به اختلالات عصبی به زندگی تقریبا عادی بازگشته‌اند. اما با توجه به پیشرفت سریع آن، ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/19

مدیران قبلی تخت جمشید و نقش رستم، خطر تخریب تدریجی را پنهان کردند

باران سیل آسای استان فارس پرده از یک پنهان‌کاری طولانی برداشته‌است، و آن ترک عظیمی که پیدا شده قبلا در زیر خاک پنهان شده بود. نقش رستم سال‌هاست با بحران ترک‌های فرونشست دست و پنجه نرم می‌کند، اما طی سال‌های گذشته هربار روی ترک‌های به وجود آمده را می‌پوشاندند تا دیده نشود. اما ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/19

این خطای دید، شخصیت شما را آشکار می‌کند

این خطای دید آشکار می کند که آیا شما همه چیز را آسان می‌گیرید یا اینکه زیادی فکر می‌کنید و در تلاشید که دایره ارتباطات خود را کوچک نگه دارد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/19

رابطه کمال گرایی والدین و اضطراب امتحان دانش آموزان

کمال گرایی، تمایل به دستیابی به استاندارد‌های فوق العاده بالا و اجتناب از هرگونه نقص است. این امر می‌تواند پیامد‌های مثبتی مانند انگیزه برای موفقیت و تلاش برای سخت کوشی داشته باشد. با این حال، کمال گرایی همچنین می‌تواند منجر به پیامد‌های منفی مانند اضطراب، افسردگی و عزت نفس ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/19

پولدارهای ایرانی، عاشق این شاسی بلند خواهند شد

مدل ۲۰۲۵ پرفروش‌ترین خودرو رولز رویس یعنی کالینان با چهره‌ای جدید معرفی شد. این محصول با موتور V۱۲ ارتقاء یافته، قدرتی معادل ۶۰۰ اسب‌بخار دارد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/19

بیسکویت کره ای؛ یک میان وعده عالی برای کودکان

بیسکویت کره‌ای یکی از سالم‌ترین و بهترین میان وعده‌ها برای کودکان است. پودر کاستارد و آرد شیرینی را با همدیگر در ظرفی الک کنید. در ظرفی دیگر شکر و کره را با همزن برقی هم بزنید تا مخلوط رنگ کرمی به خود بگیرد و روشن شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/18

ریواس‌های تالون تا شقایق‌های اخترآباد

در فصل بهار گشت‌وگذار در طبیعت و تماشای مناظر زیبا، خالی از لطف نیست. یکی از جلوه‌های بی‌نظیر طبیعت دشت‌ها هستند. اماکن سرسبز و پرگلی که مقصد مناسبی برای تفریح و سرگرمی‌اند. تعدادی از این دشت‌ها در غرب تهران و در دامنه کوه‌های البرز قرار دارند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/18

اتفاقی هولناک وسط انجام ایمپلنت دندان

مرد ترکیه‌ای به نام رمضان یلماز پس از تجربه درد شدید دندانی به یک کلینیک دندانپزشکی خصوصی در شهر زادگاهش بورسا ترکیه رفت. پس از معاینه او، دندانپزشک تشخیص داد که دندان‌ها لق و ساختار استخوانی ظریفی دارند و بهترین راه حل این است که دندان‌های طبیعی او را بیرون آورده و ایمپلنت انجام ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/18

شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟

برخی به اشتباه تصور میکنند که پاوه تنها شهر بدون چراغ قرمز ایران است درحالیکه ایران زیبای ما، در نواحی جنوبی اش هم شهری بدون چراغ قرمز دارد که آن جایی نیست جز کیش. در واقع کیش شهر بدون چراغ قرمز دیگری است که در کنار پاوه نامش با این عنوان ثبت شده است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/18