برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 31 شهریور 1403
عناوین خواندنی ها

تدبیر مرگباری که آینده بشر را به خطر خواهد انداخت

مساله زباله‌های هسته‌ای همواره تهدیدی علیه بشریت محسوب می‌شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/30

آش ماست را با روش خوشمزه ترک‌ها درست کنید و لذت ببرید

آش ماست یکی از انواع آش‌های سنتی ایران است که در شهر‌ها و استان‌های مختلف با روش‌های گوناگونی طبخ می‌شود و هرکدام طعم و مزه خاص خود را دارند. آش یکی از غذا‌های محبوب و سنتی ایرانی است. آش‌ها بسیار متنوع هستند که در نقاط مختلف کشور با روش‌های متفاوتی تهیه می‌شوند. آش غذایی پرطرفدار ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/29

مردم ایران مهمترین لحظه سال را اینطوری گذراندند

در این گزارش که با همکاری امیر نعمتی و نژلا پیکانیان تهیه شده است میزان موفقیت ویژه برنامه‌های سال تحویل تلویزیون را بررسی کرده‌ایم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/29

این سریال جدید، آبروی سازندگان بازی تاج و تخت را برد

سریال مسئله سه جسم (3 Body Problem) اثر جدیدی از سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) است که ژانر علمی تخیلی دارد؛ اثری که پرخرج‌ترین مجموعه‌ی تاریخ نتفلیکس محسوب می‌شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/29

خداوند در عذاب‌های جهنم چقدر تخفیف می‌دهد؟!

دین ما دین عدالت محوری است، قرار نیست در زندگی کوتاه دنیوی انسان‌ها ظلم کنند و و باعث مرگ و درد و رنج دیگران شوند و نهایتا بدون هیچ رنجی زندگی کنند. کسانی که از انسانیت دور می‌شوند باید اماده مواجه با اثار اعمال خود باشند. با این حال خداوند برای جهنمیان و انسان‌های گناهکار تخفیفاتی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/29

کشفی تازه و متفاوت از تصور مرز میان مرگ و زندگی

شاید داستانی که باید در مورد تجربیات نزدیک به مرگ نوشته شود این نباشد که آن‌ها اثبات کنند هوشیاری با آن چه ما فکر می‌کردیم تفاوت اساسی دارد. در عوض، شاید داستانی که باید نوشته شود این است که روند مردن بسیار عجیب‌تر از آن چیزی است که دانشمندان تاکنون گمان می‌کردند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/29

شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو!

این مجموعه عکس حاوی تصاویر خیره‌کننده‌ای از دوربین‌های قدیمی جاسوسی است که برخی از آن‌ها به شکل مبتکرانه‌ای در اشیاء روزمره پنهان شده بودند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/29

منطق پیچیده «گربه‌ها» به روایت عکس‌های خنده‌دار!

درک منطق گربه‌ها واقعا دشوار است؛ به خصوص وقتی پای محل استراحتشان در میان باشد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/29

روباه زمانی بهترین دوست انسان بود

جوامع بشری ساکن آمریکای جنوبی برای روباه به‌قدری حرمت قائل بودند که او را کنار خود دفن می‌کردند. پیش از این نیز روباهی از همین گونه در یک گور بسیار قدیمی‌تری در ناحیه دیگری از آرژانتین پیدا شد که دانشمندان می‌گویند آن روباه نیز ممکن است حیوان خانگی بوده باشد؛ اما در آن زمان، ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/29

طرز تهیه پودر پیاز بدون تغییر رنگ و طعم در فر

پودر پیاز یکی از انواع ادویه های بین المللی بسیار پر مصرف و محبوب در صنایع غذایی می باشد، در این ویدئو شما با طرز تهیه پودر پیاز قرمز با طعم طبیعی در فر آشنا می شوید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/28