برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 31 شهریور 1403
عناوین خواندنی ها

افشای چند راز شگفت‌انگیز از بی‌ادب‌ترین کاسکوی دنیا

سال 2018 یک طوطی خاکستری آفریقایی به اسم «روکو» (که تو ایران به کاسکو میشناسیم) بخاطر اینکه بدسرپرست بود و بهش فحش یاد داده بودند به «مرکز ملی رفاه حیوانات» توی برکشایر- انگلیس واگذار شد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/27

اگر این گوشی موبایل یادتان هست، رسما پیر شده‌اید

با بررسی تاریخچه توسعه و عرضه گوشی موبایل می‌توانید با محبوب‌ترین گوشی‌های همراه که تا به حال معرفی شده‌اند آشنا شوید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/27

اگر این نشانه‌ها را دارید، بدانید از دنیای جوانی به پیری رفته‌اید

گرچه گذر زمان تدریجی است و هر انسانی لحظه به لحظه پیر می‌شود و مثلا توانایی‌های جسمانی‌اش کم می‌شود و چهره‌اش طراوت‌اش را از دست می‌دهد. اما تا مدت‌ها سعی می‌کند این تغییرات را کتمان کند. اما لحظاتی هم هستند که پیر شدن و گذر زمان بر سرش آوار می‌شوند و واقعا پی می‌برد که پا ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/27

قویترین پهپادهای نظامی جهان در سال ۲۰۲۴

همه پهپادهای جنگی یکسان ساخته نمی‌شوند. برخی از آن‌ها صرفاً نسخه‌های پیشرفته‌ی پهپادهای نظارتی هستند، در حالی که برخی دیگر طوری ساخته شدند که تقریباً به اندازه پیشرفته‌ترین جت‌های جنگنده قابلیت داشته باشند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/27

باتری به باتری کردن ماشین؛ خطرات و عوارض آن

در دنیای کنونی، خودروها به مجموعه‌ای پیچیده از سیستم‌های الکترونیکی تبدیل شده‌اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/27

بهترین و بدترین روش پخت ماهی کدام است؟

ماهی غذای سالمی است و خوردن منظم آن خطر ابتلا به برخی مشکلات، از جمله بیماری قلبی، سکته مغزی و افسردگی را کاهش می‌دهد. با این حال، نحوه طبخ ماهی مهم است؛ چرا که روش‌های اشتباه می‌توانند ارزش غذایی ماهی را تغییر دهند و آنطور که لازم است، فواید آن را به بدن نرسانند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/26

اگر Shogun را دوست دارید، این شش سریال را حتما ببینید

در این مقاله قصد داریم به سریال‌های تاریخی مشابه شوگون سری بزنیم؛ پس اگر از طرفداران این مجموعه هستید، به مطالعه این مطلب ادامه دهید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/26

جدال بهرام افشاری و جواد عزتی؛ به نفع خودشان، به ضرر مردم!

دومین موج رونق سینمای ایران پس از اکران نوروزی با اکران عید فطر آغاز شده است. در کنار تمساح خونی که اکران نوروزی بود، «سال گربه» اکران عید فطر را رونق داد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/1/26

از دیدن این تصاویر حسابی لذت خواهید برد

نمی‌دانم با من هم‌عقیده هستید یا نه، اما به نظر من تماشای مهارت در هر زمینه‌ای لذت‌بخش و تحسین برانگیز است و مادامی که یک فرد کارش را ماهرانه و به بهترین شکل ممکن انجام دهد حتی حوصله‌سربرترین کار‌های دنیا هم تماشایی می‌شوند. اگر با من هم‌عقیده باشید پس از مشاهده تصاویر این ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/26

چرا وقتی شادیم، زمان به سرعت می‌گذرد؟

وقتی ما در حال گذراندن اوقات خوشی هستیم، احساس می‌کنیم زمان، به سرعت می‌گذرد، اما زمانی که خسته و بی‌حوصله هستیم، زمان کُند می‌گذرد، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که دلیل علمی برای این مسأله وجود دارد. وقتی ما در حال گذراندن اوقات خوشی هستیم، احساس می‌کنیم زمان، به سرعت می‌گذرد. ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/1/26