برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 21 مهر 1403
عناوین فرهنگ و هنر

قذافی می‌خواست ایران علاوه بر عراق، عربستان و کویت را هم بزند

سلیمان می‌گفت علاوه بر فراهم‌بودن امکانات رفاهی و شرایط مطلوب برای نیروهایش و عدم دخالت ایرانی‌ها در کارهای پرتاب، ایران باید گاهی موشک‌هایی به‌سمت عربستان و کویت نیز شلیک کند.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19

روایت «دا» خلق متفاوتی از کنشگری دختران ایرانی است

آئین اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران با حضور وزیر ارشاد و جمعی از مسئولان فرهنگی عصر امروز ۱۸ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19

مسایل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت خود آنها حل شود

محمد مهدی اسماعیلی گفت: نگاه ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است که مسائل مربوط به نوجوانان و جوانان با مشارکت و پیش قدم شدن خود انها حل شود.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19

بحث ویترین کتاب یکی از مشکلات جدی کشور است

مدیر انتشارات کتاب یک گفت: انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان اولین انجمنی است که پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شده از آن زمان یکی از مشکلات جدی کشور بحث ویترین کتاب بوده است.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19

بچه‌های تفحص با همان سبک دفاع مقدس زندگی می‌کنند

نویسنده کتاب «درخت تنها» گفت: در یک هفته ای که همراه بچه‌های تفحص بودم گویا به گذشته سفر کردم چراکه این افراد با همان سبک دفاع مقدس زندگی می‌کنند.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19

نظریه بازی‌ها در خانه‌های فرهنگ ایران در خارج از کشور استفاده شود

یک کارشناس مسائل بین الملل پیشنهاد کرد در خانه‌های فرهنگ ایران در خارج از کشور از نظریه بازی‌ها برای پیشبرد اهداف در حوزه دیپلماسی فرهنگی استفاده شود.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19

افسانه‌های ولز در «میراث پادشاه» به کتابفروشی‌ها آمد

ترجمه کتاب «میراث پادشاه؛ افسانه‌ها و قصه‌های پریان کشور ولز» نوشته ویلیام الیوت گریفیس توسط نشر سبزان منتشر و راهی بازار نشر شد.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19

مرکز پایش کیفیت شبکه زیرساخت بازی‌ها راه‌اندازی شد

مرکز پایش کیفیت شبکه زیرساخت بازی‌های رایانه‌ای در حمایت از تولید محتوای اسلامی و ایرانی در بازی‌های رایانه‌ای راه‌اندازی شد.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19

شاهرخ ضرغام تا لحظه شهادتش به فرد مقدسی تبدیل نشده بود

معصومه جواهری‌ در نشست نقد و بررسی«شاهرخ نامه» گفت: نویسنده این کتاب شاهرخ را با همه زیست بوم و ویژگی‌های شخصیتی‌اش نمایش داده و ایشان را تا لحظه شهادت به فرد مقدسی تبدیل نکرده است.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/4/19