برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 22 مهر 1403
عناوین فرهنگ و هنر

سروری: شهرداری تهران باید جدی‌تر نیروهایش را آنالیز کند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در شورای شهر، مسئله به کارگیری کودکان در کارهای مرتبط با جمع آوری زباله و تفکیک پسماند را پیگیری می‌کنیم و از شهرداری خواستیم که حتما بررسی جدی‌تری را درباره آنالیز نیروهای خود داشته باشند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

همکاری «برد پیت» و «لوئیس همیلتون» در یک فیلم سینمایی

فیلم سینمایی «اوج» با بازی برد پیت ستاره هالیوود و تهیه‌کنندگی لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک با ویژگی‌های منحصر به فرد و تکنیکی، ساخته خواهد شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

باید در جریان غدیر نقش مردم را پر رنگ کنیم

رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه گفت:‌ «غدیر» روزی است که از همه روزهای سال مهم‌تر است. ما باید در جریان غدیر نقش مردم را پر رنگ کنیم. این سؤال را بپرسیم چه شد غدیر عملی نشد، چه شد بیعت با امام به نتیجه نرسید؟
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

منطقه ۷ تهران در جنب و جوش برگزاری جشن ده کیلومتری غدیر

نصرالله آبادیان صبح امروز با حضور در خیابان انقلاب از فعالیت‌های خادمان مردم در شهرداری منطقه هفت برای آماده‌سازی مسیر راهپیمایی ۱۰ کیلومتری غدیر بازدید کرد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

آغاز دورهمی‌های «فعال شو» با خبر ازدواج ۱۱۰ زوج دارای معلولیت

نخستین دورهمی افراد دارای معلولیت با عنوان «فعال شو» با هدف ایجاد نشاط میان این گروه از جامعه شامگاه چهارشنبه به میزبانی اداره کل سلامت شهرداری تهران در فرهنگسرای اشراق منطقه ۴ برگزار شد. 
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

اجرای مشترک ارکستر ملی و روسیه در مسکو

ارکستر ملی ایران در جریان هفته فرهنگی ایران در روسیه در سالن مالی تئاتر در مرکز شهر مسکو روی صحنه رفت.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

پاشایی: برای احیای آیین‌های گذشته، نیازمند نوآوری و خلاقیت هستیم

کارگردان نمایش «یه تار سبیل» می‌گوید برای نمایش آیین‌های گذشته ایران و احیای آن‌ها نیازمند نوآوری و خلاقیت هستیم چراکه نسل امروز در دنیای مجازی با انواع نمایش‌ها و بازی‌ها آشنا شده است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

هشتمین روز جشنواره نمایش عروسکی با اجرای «دختر کفش عروسکی»

هشتمین روز از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، میزبان چهار نمایش صحنه‌ای و چهار اثر در بخش فضای باز است.  
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

موسیقی تالشی در جشنواره نواحی بررسی شد

دومین نشست پژوهشی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه ۳ با حضور محمدعلی مرآتی (دبیر جشنواره) و آرمین فریدی هفت‌خوانی از اساتید موسیقی تالشی با موضوع «موسیقی تالشی» به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16

اولین دوره آموزش «تئاتر با پیشکسوتان» افتتاح شد

مراسم رونمایی از پوستر و افتتاحیه اولین دوره آموزش «تئاتر با پیشکسوتان» با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی در استان البرز برگزار شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/16