برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 23 مهر 1403
عناوین فرهنگ و هنر

نامزد‌های بیست‌ویکمین جایزه قلم زرین اعلام شد

با اعلام برگزارکنندگان بیست‌ویکمین دوره جایزه قلم زرین، اسامی نامزد‌های این رویداد در بخش‌های مختلف منتشر شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

رکوردشکنی‌های «فسیل» ادامه دارد

فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی در هفته گذشته از مرز فروش ۲۰۰ میلیارد تومان عبور کرد و در جدول پرتماشاگرترین فیلم‌های تاریخ سینما پس از انقلاب، هم در رتبه هفتم قرار گرفت.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

افزایش دو برابری ظرفیت تولید آسفالت در پایتخت

شهردار تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی سه ماه گذشته ۴۹۰ هزار تن آسفالت در معابر ریخته شده‌ است، گفت: در تلاش هستیم تا قبل از آغاز فصل سرما این رقم به یک‌ و نیم میلیون تن برسد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

نمایشگاه متالوژی هنر در باغ موزه نگارستان

متالوژی هنر عنوان مجموعه جدید آثار محمد محمدزاده تیتکانلو است که در باغ موزه نگارستان تا ۳۰ تیرماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

پوستر جشنواره ملی تئاتر قدمگاه رونمایی شد

جلسه هماهنگی و امضای تفاهم‌نامه همکاری برای برگزاری اولین جشنواره ملی تئاتر قدمگاه با محوریت رخداد تاریخی مباهله در استان یزد در دفتر مدیرکل هنر‌های نمایشی برگزار شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

زاکانی: کارخانه‌ تولید آسفالت در منطقه ۱۸ جمع‌ شد؛ کارخانه مدرن جایگزین می‌شود

شهردار تهران گفت: امروز یکی از کارخانه‌های تولید آسفالت قدیمی در منطقه ۱۸ جمع‌آوری می‌شود و بناست به زودی به جای آن کارخانه‌ای مدرن با رعایت استانداردهای محیط زیستی جایگزین شود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

حمله افراد ناشناس به کنسرت «گرشا رضایی» در سیرجان +فیلم

کنسرت گرشا رضایی در حالی شب گذشته در سیرجان برگزار شد که عده‌ای به قصد رعب و وحشت به سالن حمله کردند. مدیرکل ارشاد استان کرمان دراین زمینه واکنش نشان داد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

تحول دیجیتال یک «پروژه» نیست!

اکثر سازمان‌ها از به کارگیری فناوری‌های دیجیتال در سازمان خود استقبال می‌کنند و از قابلیت‌های رهبری دیجیتال غفلت می‌ورزند و به همین دلیل نمی‌توانند تحول دیجیتال را در سازمان خود اجرا کنند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

هم‌نوازی «پورناظری» و «قمصری» سکوت سعدآباد را شکست + فیلم

کنسرت مشترک سهراب پورناظری و علی قمصری با عنوان «در هوای بی چگونگی» در حالی در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود که علی رغم برخی کاستی‌ها مخاطب خود را راضی نگه داشت.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10

عدالت و کیفیت آموزشی در «پرسشگر» تلویزیون بررسی شد

سرپرست پیشین دانشگاه فرهنگیان در برنامه تلویزیون پرسشگر گفت: اگر فقر و بحران کیفیت در آموزش و پرورش داریم به موازات آن فقر عدالت هم داریم، چون عدالت چیزی جز تامین فرصت‌های یادگیری کیفی برای آحاد دانش‌آموزان نیست.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/4/10