برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین فرهنگ و هنر

تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)

مسئولان و جمعی از خادمان فرهنگی و کارگزاران حوزه حج و زیارت  با حضور در حرم حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه

وزارت حج و عمره عربستان هدف از راه‌اندازی کارت هوشمند «نسک» را ورود نظامند زایران بیت‌ الله الحرام به مشاعر مقدسه و خدمت‌ رسانی بهتر به حجاج اعلام کرد.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد

شهردار منطقه ۷ جزئیاتی از اجرای زیرگذر میدان سپاه را اعلام کرد.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود

کنسرت موسیقی آذربایجانی ارکستر آلنام به رهبری وحید علی‌پور و به خوانندگی مسعود امیر سپهر و مجید عصری ۳ خرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند

مریم قربان زاده گفت: بعضی از کارها و کتاب‌های دفاع مقدس آن قدر خوب هستند که اگر ساخته شوند بازخورد خوبی خواهد داشت و مطمئناً تهیه کنندگان می‌توانند به بازگشت سرمایه خودشان مطمئن باشند.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند

سیدحسن قدرتی، زنده‌یاد عیسی قلی‌پور را از آخرین بازماندگان نسل بخش‌های شمال خراسان می‌داند که جای خالی او همیشه بین علاقه‌مندان موسیقی خراسان احساس خواهد شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است

مدیرعامل نشر صاد گفت: در نشر صاد داستان‌ها را هدایت می‌کنیم به سمت روایت ایرانی که بر اساس مضامین الهی و فرهنگی ایران و اسلام، شکل بگیرد و بتوانیم مثل قرون گذشته در ادبیات حرفی برای گفتن داشته باشیم.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: در حال حاضر قریب به ۳۰۰ بازار و میدان میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران داریم که تلاش داریم تا انتهای سال، ۴۰ بازار جدید میوه و تره بار را نیز افتتاح کنیم و سطح خدمات رسانی را در همه محلات داشته باشیم.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

هشدار هواشناسی به کشاورزان ۲۵ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان از آب‌گرفتگی، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کساورزی ۲۵ استان خبر داد.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18

ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.
منبع: آنا
تاریخ: 1403/2/18