برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 10 مهر 1403
عناوین فرهنگ و هنر

پرورش شتر در کویر نمکی خراسان رضوی رونق گرفت

یک تسهیل‌گر بنیاد برکت در خراسان رضوی گفت: با توجه به آن که بخشی از مناطق خراسان رضوی از جمله منطقه بردسکن در حاشیه کویر نمک، به عنوان مناطق کویری شناخته می‌شوند برای رونق گرفتن دامپروری سنگین، حدود ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات برای پرورش هزار نفر شتر پرداخت شده است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

«معجزه پروین» محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان را کنار هم نشاند

محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان پس از مدت‌ها در یک اثر سینمایی همبازی شدند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

جزئیات تشییع‌ شهدای ‌ایرانی حمله اسرائیل در قم ‌

مراسم وداع مردم با پیکر شهیدان آقازاده و کریمی دوشنبه شب در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و فردا ظهر در دانشگاه بین‌المللی قم برگزار می‌شود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

تعیین تکلیف فاقدان شناسنامه از اولویت‌های این سازمان است

هاشم کارگر، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال موضوع فاقدان شناسنامه را به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولان برشمرد و تعیین تکلیف این افراد را از اولویت‌های این سازمان عنوان کرد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

سازمان ثبت جزء لاینفک قوه قضاییه محسوب می‌شود

مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: جدا کردن سازمان ثبت از قوه قضاییه و الحاق به بدنه دولت، هزینه‌های بسیاری را بر کشور تحمیل خواهد کرد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

جزئیات دستگیری گسترده گروهک‌های تروریستی شرق کشور

فرمانده انتظامی کشور جزئیاتی از عملیات‌های چند وقت اخیر پلیس در رابطه با مبارزه با گروهک‌های تروریستی و دستگیری قاچاقچیان بزرگ شرق کشور ارائه کرد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

اژه‌ای: تعداد زیادی از عوامل جنایت تروریستی در کرمان دستگیر شدند

رئیس قوه قضائیه گفت: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تعداد زیادی از عناصری که در جنایت ۱۳ دی کرمان نقش داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

وزیر ارشاد: نوشتن زبان فارسی با اعراب‌گذاری غلط است

وزیر ارشاد در در نخستین همایش ملی «قند پارسی» گفت: نوشتن زبان فارسی با اعراب‌گذاری غلط است، در فضای مجازی کلمات به شکل شکسته و مختصر نوشته می‌شوند که حتما کار اشتباهی است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

مراسم تشییع پیکر سید مهدی طالقانی فردا از مسجد هدایت برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر سید مهدی طالقانی فرزند عالم مجاهد آیت‌الله سید محمود طالقانی و از مبارزان و زندانیان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فردا برگزار می‌شود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3

آغاز برنامه بقاع متبرکه در دهه مبارک فجر با «قرار دوازدهم»

یازدهمین اجرای طرح «قرار دوازدهم» در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان، همزمان در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور برگزار می‌شود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/11/3