برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 12 مهر 1403
عناوین فرهنگ و هنر

دسترسی برخط ایرانیان خارج از کشور به خدمات الکترونیک قضائی فراهم شد

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: با داشتن «ثنا» ایرانیان خارج از کشور هم می‌توانند از تمامی خدمات الکترونیک قضائی که در پنجره واحد خدمات فراهم است، مانند هموطنان در کشور استفاده کنند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

آغاز داوری سوگواره نوحه «معجزه مادری»/ ۲۹۳ اثر به دبیرخانه رسید

داوری سوگواره نوحه معجزه مادریآغاز شد، بر اساس اعلام ۲۹۳ اثر تاکنون به دبیرخانه واصل شده است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

«آخرین کوسه نهنگ» و زهر کشنده نفت

مخاطب «آخرین کوسه نهنگ» با یک درد جانکاه مواجه‌ است، اما باید بداند چه قیمتی پرداخته‌ است و چه زیبایی‌هایی را نابود کرده‌ است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

برگزاری سه دادگاه علنی برخط در شعب دادگاه‌های عمومی

رییس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران از برگزاری سه دادگاه علنی برخط در شعب دادگاه‌های عمومی حقوقی مجتمع قضایی عدالت تهران در روز دوشنبه خبر داد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

معرفی دو نفر از از اعضای جدید شورای فرهنگ عمومی کشور با ابلاغ رئیس جمهور

علیرضا شجاعی زند و علیرضا مختارپور قهرودی با پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابلاغ رئیس جمهور به عنوان اعضای جدید و حقیقی شورای فرهنگ عمومی کشور جایگزین مرحوم عماد افروغ و وحید جلیلی شدند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

«ستار الکلاسیکو»، مستندی در باب قهرمان اسب‌دوانی

درد زندگی قهرمانی که خارج از جغرافیای گنبد کاووس و مسابقات اسب‌دوانی شناخته نشده است، بسیار عمیق‌تر از شهرت در کشور خودش است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

شهدا یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های هویتی ما هستند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت در گفتگو با فرهنگ شهدا را یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های هویت ایرانی، اسلامی خواند و افزود: حضور این شهید گمنام در وزارتخانه یک اقدام نمادین است، برای اینکه ما نشان دهیم به چه میزان پاسدار هویت مردم ایران هستیم.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

باغ جعفریان برای استفاده شهروندان تملک شد

شهردار منطقه ۱۰ گفت: با پیگیری‌های مدیریت شهری و به‌ منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه باغ جعفریان برای استفاده عموم تملک شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

محمد امامی از اتهام اصلی تبرئه نشده و اکنون در زندان در حال گذران محکومیت است

در روز‌های اخیر در برخی رسانه‌ها عنوان شده است که محمد امامی تبرئه شده و همین مورد حواشی رسانه‌ای را به همراه داشته است، موضوع تبرئه شدن محمد امامی در حالی مطرح شده که محکوم در حال حاضر در زندان است و در حکم عنوان اتهامی اصلی او که به موجب آن به ۲۰ سال حبس محکوم شده هیچ تغییری رخ ...
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4

پیام‌ها‌ی تسلیت مدیران فرهنگی کشور برای درگذشت ناصر طهماسب

مدیران حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در قالب‌های پیام‌هایی، درگذشت زنده‌یاد ناصر طهماسب دوبلور با سابقه سینما و تلویزیون ایران را تسلیت گفتند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/10/4