برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 12 مهر 1403
عناوین فرهنگ و هنر

برخورد ناامیدکننده منتقدان با «ماه سرکش»

فیلم «ماه سرکش» جدیدترین ساخته زک اسنایدر در حالی چند روز دیگر منتشر می‌شود که منتقدان امتیازات بسیار کمی را برای آن به ثبت رساندند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

تهران عطر شهدا گرفت/ سردار سلامی: غلبه بر کودکان در غزه که هنر نیست

آئین وداع و تشییع پیکرهای مطهر ۱۱۰ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

شعر فاطمی نباید در مرثیه خلاصه شود/سلاح مداحی شعر است

محمدجواد شرافت ، شاعر آیینی گفت: شعر فاطمی اگر صرفا در مرثیه خلاصه شود ما به اندازه خودمان به تاریخ شیعه جفا کرده و در حق شخصیت حضرت زهرا(س) کوتاهی کردیم.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

بازخوانی اقدام عملی حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولایت

یک کارشناس دینی گفت: ایراد خطبه فدکیه در حقیقت اقدام عملی حضرت زهرا (س) برای دفاع از مقام امامت و ولایت و رسوا ساختن غاصبان و ظالمان حاکم بود و هدف از ایراد آن به نوعی رسوا کردن خلیفه و اطرافیان او بود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

چرا دشمنان تاب گریه حضرت زهرا (س) را نداشتند؟

یک کارشناس دینی گفت: حضرت فاطمه (س) بعد از رحلت پیامبر (ص) به خاطر جفایی که در حق امام علی (ع) شده بود، با گریه‌های فراوان تلاش کرد به نحوی مردم را از پایمال شدن حق آگاه کند، با این وجود دشمنان طاقت شنیدن این اعتراض را نداشتند!
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

ضرورت توجه به اسقاط وسایل نقلیه فرسوده در کشور

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: موضوع اسقاط وسایل نقلیه فرسوده شامل انواع خودرو و موتورسیکلت از رده خارج شده از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید برای اجرای هر چه سریعتر آن برنامه ریزی کنند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

فرجام چهره نفوذی منافقین که عامل شهادت ۶۲ پاسدار شد

سردار رضا میرزایی می‌گوید: وقتی که شهیدان رجایی و باهنر ترور شدند، حاجی لو بسیار ناراحت و گریان بود. اما خود او عملیات بعدی را که به احترام شهادت این دو بزرگوار، نام آن را عملیات «رجایی و باهنر» گذاشتیم، لو داد!
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

نماهنگ «چه سخته» منتشر شد/ عرض ارادتی به پیشگاه حضرت زهرا (س)+صوت

نماهنگ «چه سخته» به آهنگسازی و خوانندگی حمزه موسوی (سید یوسف) با تنظیم مسعود جهانی در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

اصرار شهید اسدی برای ورود به گردان خط شکن برای چه بود؟

سردار براتی از همرزمان شهید محمد اسدی می‌گوید: اسدی در آخرین لحظات ورود به عملیات در منطقه طلائیه به گردان خط شکن امام حسین(ع) پیوست و موقع عملیات به من گفت که یک واکمن در جیب بغل کتش دارد و اگر اتفاقی برایش افتاد، حواسمان به این واکمن باشد!
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی

شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت ۳ عنوان فیلم کوتاه داستانی و ۲ عنوان فیلم بلند داستانی و ۱ عنوان فیلم نیمه بلند داستانی غیر سینمایی موافقت کرد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/9/26