برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 14 مهر 1403
عناوین فرهنگ و هنر

زائران فقط یک روز در کربلا بمانند

سخنگوی ستاد اربعین حسینی به بیان توضیحاتی درباره ازدیاد ازدحام زائران پیاده روی اربعین در کربلا پرداخت و از زائران خواست مدت اقامت خود را در کربلا کاهش دهند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

پرچم امام رضا(ع) به موکب‌های عراقی رهسپار شد/90 موکب آستان رضوی در مسیر پیاده‌روی

کارشناس مسئول مراسم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: آستان رضوی در راهپیمایی بزرگ اربعین ۹۰ موکب برای خدمت‌رسانی در سطح کشور ایران، کشور عراق همچنین مرز پاکستان و افغاستان و مرز‌های شمالغربی در نظر گرفته است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

گوینده خبر مهمان «نشان ارادت» می‌شود

بیست و سومین قسمت برنامه «نشان ارادت»، یکشنبه ۱۲ شهریور میزبان لطیفه گودرزی یکی از گویندگان خبری و مجری جوان کشورمان خواهد بود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

اسکان ۳ هزار و ۴۱۳ زائر پاکستانی پیاده‌روی اربعین توسط هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از تلاش شبانه‌روزی خادمان داوطلب هلال احمر در مسیر زائران پاکستانی و اسکان ۳ هزار و ۴۱۳ نفر توسط نیروهای امدادی خبر داد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

«آرمان عزیز» وارد کتابفروشی‌ها شد

کتاب «آرمان عزیز؛ روایت‌هایی مستند از زندگی طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی» با پژوهش و نگارش مجید محمدولی توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر و راهی بازار نشر شد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

آیا شهرداری در کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت موفق می‌شود؟

روند رو به رشد معضلاتی مانند اعتیاد، راه سختی را پیش روی شهردار تهران که به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در مدیریت آسیب‌های اجتماعی انتخاب شده، قرار داده است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

«نذر بازگشت» چیست؟

«نذر بازگشت» پویشی است که در آن زائرانی که با خودروی شخصی به مرزها رفته‌اند و در خودرو امکان سوار کردن زائری دیگر را دارند، او را هنگام بازگشت به مقصد می‌رسانند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

خروج 3 میلیون و 300 زائر از مرزها/ یک میلیون و 600 هزار ورود به کشور ثبت شد

رئیس قرارگاه اربعین گفت: تا این لحظه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر توانسته‌اند از مرز‌ها خارج شوند و از سوی دیگر نیز ورود یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر را به کشور شاهد بوده‌ایم.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

اقدامات ایمنی سازمان آتش‌نشانی در اربعین امسال

نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: طبق شرح وظایف خود قریب به ۱۰ سال است با هدف پوشش ایمنی موکب و کاروان‌های اعزامی شهرداری تهران به صورت برون مرزی و درون مرزی اعزام می‌شود و اکنون هشت روز است که در کربلا هستیم.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12

افزایش دما از امروز تا چهارشنبه/ رگبار باران در مناطقی از کشور

طبق نقشه‌هاش هواشناسی از امروز تا چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد روند افزایش دما خواهیم بود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/12