برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 15 مهر 1403
عناوین فرهنگ و هنر

سیروس کهوری‌نژاد و کوروش زارعی به «نشان ارادت» می‌آیند

بیستمین و بیست و یکمین قسمت برنامه «نشان ارادت»، پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ شهریور میزبان دو تن از بازیگران کشورمان خواهد بود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/9

از افتتاح «هدهد سفید» تا اهدای ۲ میلیارد کتاب به سازمان‌ها

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به تشریح دستاوردهای این کتابخانه‌ها براساس پنج شاخص فضا،‌ منابع اطلاعاتی، اعضا، میزان امانت کتاب و انجام برنامه‌های ترویجی پرداخت.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/9

«سینما سیار» طرح ویژه سازمان سینمایی برای اربعین

عناوین برنامه‌های سازمان سینمایی کشور به مناسبت فرا رسیدن حماسه اربعین حسینی اعلام شد. این برنامه‌ها در سه محور «تولید فیلم»، «نمایش آثار برای زائران حسینی» و «رویداد» طراحی شده است.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/9

۱۵ گروه سرود نوجوانان به عراق اعزام شدند

مصطفی زیبایی‌نژاد از اعزام ۱۵ گروه سرود به کشور عراق خبر داد و گفت: در شب اربعین حسینی اجرای ۱۵۰ نفره از گروه‌های سرود‌ ایرانی در کربلای معلی اتفاق می‌افتد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/9

دسته عزاداری ایرانیان در کربلا برپا می‌‌شود

مراسم دسته عزاداری ایرانیان در کربلا با مداحی حسین طاهری، سیدرضا نریمانی و مهدی رسولی در آستانه اربعین حسینی برگزار می‌شود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/9

ارتباطات فرهنگی بین ایران و هند همیشه وسیع بوده است

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: یکی از جنبه‌هایی که از طریق آن می‌توانیم تأثیر هند در زبان و ادبیات فارسی را بررسی کنیم، وصف خود هند است. ما در شعر بسیاری از شاعران می‌بینیم که راجع به خود هند صحبت کرده‌اند.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/9

آغاز فعالیت موکب مادر و کودک در پایانه مرزی زرباطیه

شهردار منطقه ۲ از برپایی موکب مادر و کودک برای استقبال و خدمت رسانی به مادران دارای فرزند خردسال در پایانه مرزی زرباطیه خبر داد.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/9

آموزش فارسی در سفر به تهران برایم کاربردی شد

فارسی‌آموزی از کشور سوریه گفت: کلاس‌های بنیاد سعدی و حضور در برنامه‌های تفریحی مدرسه تابستانی باعث شده تا زبان فارسی را در مغاز‌ه‌ها، خیابان‌ها و سطح شهر تهران لمس کنم و یادگیری فارسی در زندگی‌ واقعی‌مان کاربردی شود.
منبع: آنا
تاریخ: 1402/6/9

اولین اکران مردمی «بعد از رفتن»/ این فیلم را ببینید

نخستین اکران مردمی فیلم سینمایی «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی شامگاه روز چهارشنبه هشتم شهریور با حضور تعدادی از بازیگران این فیلم در یکی از پردیس‌های سینمایی تهران برگزار شد.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/6/9

پژمان جمشیدی در شب تولدش با مردم به تماشای «بی‌مادر» نشست

سومین اکران مردمی فیلم‌ سینمایی «بی‌مادر» شامگاه روز چهارشنبه هشتم شهریور در پردیس سینمایی شمیران با حضور برخی از عوامل فیلم و دوستداران سینما برگزار شد.
منبع: مهر
تاریخ: 1402/6/9