برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 17 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

کمیته‌ امداد سمنان با ایجاد سه‌هزار و ۷۹۹ شغل، برتر کشور شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان گفت: سمنان استان برتر کشور در جذب اعتبارات اشتغال و استان دوم در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در کشور معرفی شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

دستگیری ۹۳۵ نفر مرتبط با مواد مخدر در کردستان

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ۹۳۵ نفر مرتبط با حوزه موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کردستان دستگیر شده‌اند که شامل ۹۲۲ نفر مرد و ۱۳ نفر زن بوده‌اند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

افت ۱۸ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۸ هزار واحدی به سطح ۲ میلیون و ۶۳ هزار واحد رسید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

استاندار خراسان جنوبی: عملکرد بانک‌های خراسان جنوبی در زمینه پرداخت تسهیلات به صورت فصلی ارزیابی می شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: به منظور سرعت بخشیدن به روند اجرای کار، عملکرد بانک‌های خراسان جنوبی در زمینه پرداخت تسهیلات به صورت فصلی ارزیابی می شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

" زلالی جهاد آبرسانی" شاه بیت دولت سیزدهم در توسعه مناطق محروم لرستان / رشد ۴ برابری اعتبارات شرکت آبفای لرستان در دولت سیزدهم

در دولت سیزدهم و در خدمات ماندگار زلالی جهاد آبرسانی" در توسعه مناطق محروم لرستان و رشد ۴ برابری اعتبارات شرکت آبفای لرستان در دولت سید الشهدای خدمت را می توان شاه بیت دولت سیزدهم در خدمت بی منت عنوان کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

چرا باید در فرودگاه امام از خدمات cip استفاده کرد؟

فرودگاه امام، یکی از شناخته شده‌ترین انواع فرودگاه‌های ایران محسوب می‌شود. در این فرودگاه مجهز، انواع خدمات ویژه به مسافران پرواز‌های ورودی و خروجی ارائه می‌شود. از مهمترین خدمات فرودگاه امام خمینی، تشریفات cip است. بیشتر کسانی که تصمیم به سفر کاری با هواپیما را می‌گیرند، به ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

مشوق های لازم برای اجرایی سازی سند توسعه تعاون باید طراحی شود

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای اجرای کامل و متقن «سند توسعه تعاون» باید مغایرت‌های قانونی مرتفع و مشوق‌های لازم برای توسعه تعاونی‌ها طراحی شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

باقری:کماکان با بی عملی جامعه بین المللی در پایان دادن به جنایات بی سابقه اسرائیل مواجه هستیم

علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه گفت: پس از هشت ماه حملات رژیم صهیونیستی، کماکان با بی عملی جامعه بین المللی در پایان دادن به این جنایات بی سابقه مواجه هستیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

یک فوتی در برخورد سواری ال 90 با موتورسیکلت دردرمیان

برخورد سواری ال 90 با یکدستگاه موتورسیکلت در تقاطع منصورآباد بخش سرداران شهرستان درمیان یک کشته برجای گذاشت.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19

تأثیر میکسر بتن بر کاهش زمان و هزینه‌های پروژه‌های ساختمانی

در صنعت ساخت و ساز، بتن به‌عنوان یکی از مصالح اصلی و حیاتی شناخته می‌شود. کیفیت و کارایی بتن نقش بسزایی در استحکام، دوام و پایداری سازه نهایی دارد. از این رو، فرآیند اختلاط بتن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به‌طور مستقیم بر کیفیت نهایی بتن و در نتیجه، کل پروژه اثرگذار خواهد ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/19