برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 18 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

استقرار دکل میدان گازی مختار از ۱۵ تیر ماه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ تیر ماه دکل مستقر و آغاز عملیات حفر چاه دوم میدان گازی مختار را آغاز می‌کنیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17

محرابیان: وعده رئیس جمهور شهید با افتتاح طرح جامع آبرسانی به زاهدان و سیستان محقق شد

وزیر نیرو گفت: پس از بازدیدی که رئیس جمهور شهید سال ۱۴۰۰ به منطقه سیستان و آگاهی از وضعیت ناگوار آبی مردم این منطقه داشت، در حالی وعده رفع این مشکل را به مردم این دیار داده بود که امروز افتتاح طرح جامع آبرسانی به زاهدان و سیستان برگ زرینی در کارنامه درخشان دولت سیزدهم به شمار می‌رود. ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17

تامین ارز نیاز‌های وارداتی از ۱۳ میلیارد دلار گذشت

از اول فروردین ماه تا پانزدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۸۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالا‌های اساسی، دارو، کالا‌های تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات از طریق بانک مرکزی تامین شده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17

بازدید وزیر اقتصاد از کارخانه احیا شده قند یاسوج؛ یادگار ارزشمند شهید رئیسی

وزیر اقتصاد و داریی در راستای حل برخی مشکلات کارخانه قند یاسوج از روند تولید این واحد تولیدی که پس از یک دهه رکود و تعطیلی با دستور قاطع و حمایت ویژه شهید آیت الله رئیسی دوباره به چرخه تولید بازگشت بازدید کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17

وحیدی: احراز هویت در همه‌ کشور الکترونیکی است

وزیر کشور با تاکید بر اینکه احراز هویت در انتخابات و در سراسر کشور به صورت الکترونیکی است درباره رای‌گیری الکترونیکی توضیح داد: انتخابات الکترونیکی در تهران، منوط به این است که با دوستان عزیزمان در شورای نگهبان به نتیجه نهایی برسیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17

آزمون استخدامی معلولان و تحقق مطالبه ای مغفول مانده

معلولان کهگیلویه و بویراحمد که سال ها از تحقق نیافتن سهمیه استخدام سه درصد قانون حمایت از این قشر گلایه داشتند امروز پس از شرکت در نخستین آزمون اختصاصی معلولان در شهر یاسوج ابراز رضایت و خوشحالی کردند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17

آیین افتتاح همزمان ۲۰ پروژه بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۰ پروژه بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بهره برداری رسید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17

۲۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم به فضا‌های آموزشی یزد اضافه شد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دولت سیزدهم، حدود ۲۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان یزد اضافه شد که این اقدامات تقریباً با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین بوده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17

وزیر کشور بر تسریع بهسازی فرونشست پل خندقلوی بجنورد تاکید کرد

وزیر کشور در سفر به خراسان شمالی در بازدید از پل «خندقلو» واقع در جاده بجنورد به شهرستان سملقان که در معرض رانش زمین قرار دارد بر سرعت بخشی و ترمیم این محدوده تاکید کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/3/17