برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 20 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

برپایی مراسم سوگواری شهادت آیت الله رئیسی (ره) در یاسوج

در پی شهادت جانسوز و غمناک رئیس جمهور خدوم و مردمی حضرت آیت الله رئیسی (ره) و همراهان مراسم عزاداری و سوگواری در یاسوج در حال برگزاری است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/31

برگزاری دوره استانی آموزش تربیت مربی کمک های اولیه در میناب

معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر شعبه ویژه میناب از آغاز به کار دوره آموزشی تربیت مربی کمک های اولیه استانی به میزبانی شهرستان میناب خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/31

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی / ۲

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد. رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/31

حسین امیرعبداللهیان را بهتر بشناسید

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران (۳ اردیبهشت ۱۳۴۳ – ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیروز در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهوری به شهادت رسید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/31

تفویض صدور پروانه به دانشگاه‌ها

اسحاق عامری، معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: یکی از برنامه‌های ما تفویض اختیار صدور پروانه تجهیزات پزشکی به دانشگاه‌ها با هدف سهولت دسترسی شرکت‌ها است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/30

افتتاح مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده فردای زیبا

مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده فردای زیبا در اصفهان افتتاح شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/30

استاندار مازندران: توجه به مبانی و مفاهیم قرآن در همه ابعاد زندگی ما باید جدی گرفته شود

استاندار مازندران، گفت: توجه به مبانی و مفاهیم قرآن در همه ابعاد زندگی ما باید جدی گرفته شود و در محیط‌های اداری و محل کار نیز که بخش قابل توجهی از زندگی افراد در آن‌ها می‌گذرد لازم است فعالیت‌های مستمر و منظم قرآنی انجام شود. ‎
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/30

افتتاح سد قیزقلعه‌سی نماد توسعه منطقه و نشانه عزم و اراده ایران و آذربایجان برای گسترش همکاری است

رئیس جمهور با بیان اینکه سد قیز قلعه‌سی نماد توسعه در منطقه و نشانه عزم و اراده دو کشور و دو ملت ایران و آذربایجان برای گسترش همکاری‌ است، تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح موجب ایجاد امید میان مردم عزیز ایران و جمهوری آذربایجان و ناامیدی دشمنان دو ملت و دو کشور خواهد شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/30

مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ارائه مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک خبر داد و گفت: این طرح در استان‌های سمنان و قم در حال اجراست.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/30