برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 20 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

تاثیر عجیب اندروید ۱۵ بر شارژدهی موبایل شما!

سرعت ورود گوشی‌ها به حالت Doze تا ۵۰ درصد در اندروید ۱۵ افزایش می‌یابد که این امر شارژدهی باتری در حالت استندبای را بیشتر می‌کند.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/30

سفر به شکاف خطرناک دارین/ عکس

برای مهاجران کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی، ایلات متحده آمریکا اولین مقصد مهاجرت است؛ علاوه بر سختی‌های فوق‌العاده چالش‌برانگیزی که آن‌ها در راه مهاجرت با آن روبرو هستند، «شکاف دارین»، یک هیولای جغرافیایی، در سر راه آن‌ها ایستاده است.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/30

راز بارورسازی ابرها/ چرا آمریکا نتوانست ولی احمدی‌نژاد توانست؟

دولت ایالات متحده آمریکا درگیر عملیات پنهانی بارورسازی ابرها بر فراز ویتنام شمالی، لائوس و ویتنام جنوبی بوده است؛ این کار برای اهداف نظامی بوده است.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/30

برملا شدن راز کثیف اپل/ عکس‌های آیفون هرگز پاک نمی‌شوند!

کاربران شبکه‌های اجتماعی ضمن گزارش این مشکل، ادعا کرده‌اند که ظاهراً باگ به iCloud مربوط نمی‌شود. آیا اپل عکس‌های حذف‌شده کاربران را ذخیره می‌کند؟
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/30

آیفون16 در دنیای واقعی رویت شد/ عکس

تصویر واقعی منتسب‌به آیفون ۱۶، گوشی جدید اپل را از نمای پشتی با دوربین‌های جدید نشان می‌دهد.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/30

خون دایناسورها در رگ‌های ما جریان دارد!

پژوهشی جدید نشان می‌دهد که توانایی تنظیم دمای بدن که ویژگی همه پستانداران و پرندگان امروزی است، ممکن است در میان برخی از دایناسورها در اوایل دوره ژوراسیک حدود ۱۸۰ میلیون سال پیش فرگشت یافته باشد.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/30

ترکیه رقیب F-35 را ساخت!/ عکس

«تمل کوتیل»، مدیر کل صنایع هوافضای ترکیه، ادعاهای جسورانه‌ای در خصوص جنگنده جدید «KAAN» مطرح کرده است؛ از جمله اینکه این جنگنده نسل پنجم ترکیه‌ای بهتر از F-۳۵ ساخت آمریکا است.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/30

گوشی جدید شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۴ / عکس

تاکنون چهار مدل برای سری ردمی نوت ۱۳ معرفی شده است، نسخه استاندارد، نسخه پرو، پرو پلاس و R-Pro. حالا این برند زیرمجموعه شیائومی از گوشی جدیدی با نام ردمی نوت ۱۳R رونمایی کرده است.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/30

گوگل قابلیت‌های جدیدی برای مقابله با سرقت گوشی‌های اندرویدی معرفی کرد

گوگل با انتشار دومین نسخه بتای اندروید ۱۵، مجموعه‌ای از قابلیت‌های امنیتی جدید را معرفی کرد که هنگام سرقت گوشی می‌توانند بسیار کاربردی باشند و میزان خسارت را کاهش دهند. یکی از این قابلیت‌های جذاب جدید «قفل تشخیص سرقت» نام دارد. با این قابلیت گوگل از هوش مصنوعی و شتاب‌سنج گوشی ...
منبع: انتخاب
تاریخ: 1403/2/30