برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 21 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

میز خدمت رسیدگی به مطالبات کشاورزان مازندران برپا شد

همزمان با دور دوم سفرآیت الله رئیسی، رئیس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت به استان مازندران امروز چهارشنبه میز خدمت رسیدگی به مطالبات کشاورزان در بخش های مختلف زراعی، باغبانی، شیلات و منابع طبیعی در ساری برپا شده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26

زارع‌پور: دستگاه‌ها مکلف به هزینه‌کرد بخشی از بودجه برای امن‌سازی زیرساختی و سامانه‌های خود شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت یک مصوبه نهایی شد که بر اساس بند (الف) تبصره (۱۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، دستگاه‌ها مکلف هستند بخشی از بودجه را برای امن سازی زیرساختی و سامانه‌های خود هزینه کنند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26

دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید

رئیس جمهور ضمن دستور به وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برای رفع موانع تامین مالی مورد نیاز بخش تولید، از وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها نیز خواست نسبت به تسریع در ارائه مشوق‌های مسکن‌سازی در بافت‌های فرسوده اقدام کنند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26

رویکرد دولت استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

مدیرکل دفتراموراجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: رویکرد دولت در مردمی‌سازی استفاده از ظرفیت مردمی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، اجرا و نظارت است و سازمان های مردم نهاد محرم دولت هستند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26

توصیه آیت‌الله جنتی به منتخبان مجلس دوازدهم

دبیر شورای نگهبان گفت: برگزیدگان مردم باید رقابت‌های انتخاباتی را پایان‌یافته بدانند و اولویت اصلی‌شان، چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور باشد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26

«روز، زندگی، بهار» با «پا به ماه» به شبکه دو می‌آید

پنجمین قسمت از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26

قطعی برق سالن فروش بلیت ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از رفع قطعی برق و روشنایی عادی در ایستگاه میرزای شیرازی خبرداد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26

رومن پولانسکی تبرئه شد

دادگاهی در فرانسه رومن پولانسکی فیلمساز از اتهام تجاوز به شارلوت لوئیس بازیگر بریتانیایی تبرئه کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26

روابط عمومی کارآمد، گره گشا و امیدآفرین است

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی کارآمد با تصمیم‌سازی‌های کلیدی و تخصصی، تصویر مثبتی را از دستگاه اجرایی ایجاد می‌کند و آن را در مقابل مخاطرات احتمالی و بحران‌های گوناگون حفظ می‌کند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/26