برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 21 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

استاندار خراسان شمالی: پارک ملی گلستان پارک ملی ایران است

استاندار خراسان شمالی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور دغدغه‌ها در خصوص مدیریت پارک ملی گلستان را مطرح کرد و گفت: به نظر من این پارک یک پارک ملی و متعلق به همه‌ی ایران است و مدیریت و تصمیم گیری در خصوص بهره برداری و سایر امور مربوط به این پارک، باید فراتر ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

رئیس اتاق بازرگانی خبر داد: رشد ۵ درصدی تولید ناخالص داخلی در سال گذشته

محمود نجفی عرب گفت:گزارش بانک جهانی رشد حقیقی تولید ناخالص داخلی در سال ۱۴۰۲ را معادل ۵ درصد اعلام و دلیل رشد را انتفاع اقتصاد از رشد بخش نفتی و خدمات اعلام کرده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

جهانیان پس از امام (ره) پیامش را دریافته اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) به نهضت‌ها و جنبش‌های جهانی آزادگان جهان، علیه استکبار و صهیونیزم اشاره کرد و گفت: پیام امام خمینی (ره) پس از دهه‌ها توسط جهانیان دریافت شده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

مدیر جشنواره کن: تجمع و اعتصاب ممنوع!

نشست مطبوعاتی سالانه افتتاحیه جشنواره کن، با حضور تیری فرمو دبیر هنری این جشنواره برگزار شد و این مدیر از پاسخ به هرگونه سوالات حاشیه‌ای اجتناب کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

افزایش ۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با ۴ هزار و ۲۷۳ واحد افزایش معادل ۲۰ صدم درصد به دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۹۶ واحد رسید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

تجلیل ریاست دانشگاه بوعلی سینا از مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر

در آیین اختتامیه رویداد مسأله محور هوش مصنوعی دانشگاه بوعلی سینا که در روز شنبه مورخ 22 اردیبهشت برگزار گردید، ریاست دانشگاه بوعلی سینا، جناب آقای دکتر رضوان از مشارکت مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدردر برگزاری رویداد و حمایت از برگزیده بخش گردشگری، تجلیل نمودند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

رئیس قوه قضائیه: ۴۵ نفر در رابطه با چای دبش تفهیم اتهام شدند

رئیس قوه قضائیه در جمع دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد احمد گفت: در پرونده چای دبش تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شدند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

راه اندازی دستگاه کولپوسکوپی جهت تشخیص به موقع سرطان‌های زنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همزمان با آغاز هفته ملی جمعیت، از تجهیز و راه اندازی بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به یک دستگاه کولپوسکوپی برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: با حضور دکتر شرفخانی، پزشک فوق تخصص سرطان زنان این دستگاه، جهت تشخیص سریع‌تر سرطان‌های زنان (دهانه ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

مسجد جامع ساوه جهانی می شود

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: مسجد جامع ساوه در فهرست پیشنهادی ثبت جهانی مساجد کشور قرار گرفت.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25

تجهیز سیستم های الکترونیکی هیات تکواندو استان همدان به کلاه سنسوری و خرید دستگاه داوری پومسه

مجید دیبافر رئیس هیات تکواندو استان همدان از تجهیز سیستم های الکترونیکی به کلاه سنسوری وخرید دستگاه داوری پومسه خبرداد
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/25