برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 21 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

پایان کار بورس با افت ۳۲ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۳۲ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۱۶۰ هزار واحدی رسید. 
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

سرعت وزش باد در همدان به ۶۰ کیلومتر در ساعت رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به وزش باد شدید لحظه ای طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در همدان و گل تپه با ۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت سایر دستگاه‌های متولی را انجام می دهد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: 32 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب تکلیف دارند که متأسفانه وظایف خود را انجام نمی‌دهند و تعداد کمی فعالند و نیروی انتظامی بناچارمسئولیت بقیه ارگان‌ها را نیز برعهده گرفته است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

عضو شورای شهر اصفهان: نجابت مردم اصفهان سبب شده حقابه قانونی آن‌ها مورد بی توجهی قرار گیرد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق محروم شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در طرح‌های جایگزین هیچ گونه حمایتی از سوی وزارت نیرو نمی‌شود و موانع بسیاری پیش پای اصفهان در حوزه آب وجود دارد، گفت: نجابت مردم اصفهان سبب شده حقابه قانونی آن‌ها مورد بی توجهی قرار گیرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

۱۵ هزار مگاوات واحد نیروگاهی با تسهیلات صندوق توسعه ملی احداث می‌شود

تفاهم نامه‌ وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی به منظور اعطای تسهیلات برای احداث ۱۵ هزار مگاوات واحد نیروگاهی در راستای به حداقل رساندن ناترازی صنعت برق کشور صبح امروز به امضاء رسید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

دانشجویان باید تمدن اصیل سیستان و بلوچستان را به خارج از مرزها نشر دهند

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز دانشجویان علمداران واقعی انقلاب اسلامی در جهاد تبیین هستند، گفت: بدنبال بالفعل کردن تمدن اصیل این استان در خارج از مرزها هستیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

مرکز نفس خمین ۱۲ جنین را از سقط نجات داد

مسئول بسیج جامعه پزشکی خمین گفت: پارسال مرکز مردمی نفس این شهرستان با کارشناسان مجرب مامایی، موفق به جلوگیری از ۱۲ سقط جنین شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

۲ انتصاب جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی دو حکم جداگانه شبیر فیروزیان را به عنوان معاون قرآن و عترت و این وزارتخانه و سعید پورابوالقاسم را به عنوان رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منصوب کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

موشک جدید حزب الله مواضع صهیونیست ها را درهم کوبید

جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که برای نخستین بار از موشک سنگین جهاد مغنیه علیه اهداف رژیم صهیونیستی استفاده کرده است. طبق گزارش شبکه المیادین، جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی، چند پایگاه و تجهیزات این رژیم در مرز جنوب لبنان را هدف قرار داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24

کسب شش مدال توسط اسکواش‌بازان اراکی در مسابقات گرگان جونیور

رییس هیات اسکواش استان مرکزی گفت: اسکواش بازان جوان اراکی ۶ مدال مسابقات بین‌المللی گرگان جونیور را از آن خود کردند و بار دیگر درخشیدند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/24