برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 22 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

رایزنی ایران و برزیل برای همکاری در بریکس

سفیر ایران در برزیل با سابویا، معاون آسیا و اقیانوسیه و مسئول بریکس در وزارت خارجه برزیل درباره همکاری‌ها در زمینه ⁧ بریکس⁩ خصوصا در دوره ریاست ⁧ برزیل⁩ درسال ٢٠٢۵ گفت‌وگو کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/21

۱۸ هزار نفر مسئول اجرای فرایند انتخابات در مشهد هستند

فرماندار مشهد گفت: ۱۸ هزار نیروی اجرایی، نظارت و پلیس مسئول برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای در حوزه مشهد و کلات هستند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/21

رئیسی: دولت تلاش کرده با اقدام و عمل توطئه دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه را خنثی کند

رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: همه تلاش بنده و دولت مردمی این است که با وجود موانع و مشکلات، شتاب روند رشد کشور را افزایش دهیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/21

موسوی: فارابی می‌تواند محور نشر ادبیات سینمایی شود

یک پژوهشگر و استاد دانشگاه معتقد است احیای سنت نشر آثار سینمایی توسط بنیاد سینمایی فارابی را می‌بایست به فال نیک گرفت و تأکید کرد نشر آثار جدید و به روز در حوزه سینما باید در دستور کار جدی فارابی قرار گیرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/21

اسلامی:‌ دشمنان در برجام به نمایش لغو تحریم‌ها اکتفا کردند

رییس سازمان انرژی اتمی گفت:‌ در موضوع برجام طرف‌های مقابل جمهوری اسلامی ایران تنها نمایش لغو تحریم‌ها را داشتند و به هیچ عنوان به وظایف خودشان در این زمینه عمل نکردند. با این حال خوشبختانه امروز ظرفیت هسته‌ای ایران اسلامی شکوفا شده و در حال پیشرفت است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/21

منظور: دولت اعتبارات محرومیت‌زدایی در بودجه امسال را تقویت می کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: باید بُرش استانی برنامه جهش تولید با مشارکت مردم، توسط سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها با مشارکت سایر دستگاه‌های استانی، تهیه و تتظیم شود تا هر یک از استان‌ها مسئولیت و سهم خود را در این برنامه ایفا کنند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/21

اپل بابت تبلیغ جنجالی «آی‌پد پرو M4» عذرخواهی کرد

تبلیغ جنجالی اپل برای معرفی «آی‌پد پرو M4» با چنان موج گسترده‌ای از انتقادات کاربران شبکه‌های اجتماعی و هنرمندان مواجه شد که غول دنیای فناوری به‌ناچار، عذرخواهی کرد و گفت که با این ویدیو، در رسیدن به هدف خود که تجلیل از کاربران و نمایش قابلیت‌های آیپد است، ناکام مانده است.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/21

استور بازی موبایل ایکس باکس به زودی عرضه می‌شود

این سرویس ابتدا فقط تحت وب خواهد بود و بازی‌های موبایلی شخص اول استودیوهای مختلف مایکروسافت مانند Call of Duty: Mobile را شامل می‌شود.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/21

بروزرسانی واتساپ دست روی رنگ و آیکون‌ها گذاشت!

متا با انتشار آپدیت جدید واتساپ، تغییرات نسبتاً زیادی در رابط کاربری این پیام‌رسان اعمال کرد.
منبع: خبر آنلاین
تاریخ: 1403/2/21