برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 23 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

تمهیدات لازم برای ذخیره گندم اجرا شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان از اجرای تمهیدات لازم برای ذخیره گندم در این استان خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

سازنده دیگ روغن داغ

آیا با دیگ روغن داغ آشنایی دارید؟ از کاربردهای متنوع آن چیزی می‌دانید؟ در سراسر جهان، بسیاری از افراد از سیستم‌های انتقال حرارت با نام‌های مختلفی استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها که به‌طور عام به‌عنوان بویلرهای روغن داغ شناخته می‌شوند، در واقع یک نوع سیستم انتقال حرارت فاز ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

صادقی : ساختار اچ اس ای در شهرداری تهران نیازمند تقویت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستور العمل استقرار و نظام نگاهداشت مدیریت اچ اس ای در هر منطقه موجود است و عدم انجام عملیات در حین بارندگی به دلیل شرایط نامساعد  اعم از  دبی بالای آب و عدم اطلاع از خطراتی که  در این شرایط وجود دارد از توصیه هایی است که در حوزه خدمات شهری باید مورد ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

یاسمن یزدانی تنیسور جاجرمی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس قهرمان شد

آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد و فینالیست‌های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها صندوق سرمایه گذاری صنایع کوچک

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: در راستای اثربخشی خدمات صندوق برای تولیدکنندگان و افزایش جهش تولید، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق به 2 برابر افزایش یافت.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

کتاب «رضای انقلاب» خاطرات حجت‌الاسلام و المسلمین رضا مطلبی امام جماعت مسجد ابوذر تهران، به قلم حجت‌الاسلام سعید فخرزاده رونمایی می‌شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

مسیر صادرات محصولات کشاورزی ایران به ترکمنستان هموارتر از همیشه

ترکمنستان با ایران مرز زمینی مشترک یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتری ایران دارد که می‌تواند سهم مهمی در افزایش حجم صادرات مواد غذایی و محصولات کشاورزی و توسعه بازار داشته باشد؛ باید از این ظرفیت برای صادرات حداکثری استفاده کنیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»

همزمان با پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی» به کارگردانی نیما هاشمی و تهیه‌کنندگی مشترک نیما هاشمی و سهراب هدایتی، این فیلم روی میز تدوین رفت.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

اسبقیان: به قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی برگزار می‌شود

معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات رخ داده در لیگ مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16

انسجام و هماهنگی لازمه عبور موفق از تابستان جاری است

جلسه هماهنگی عبور از اوج بار تابستان سال جاری با حضور مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، شرکت توزیع نیروی برق گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان برگزار شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/16