برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 24 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

شهرستان شهریار باید در برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا سنگ تمام بگذارد

فرماندار شهرستان شهریار در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران بر اهتمام ویژه این شهرستان در برگزاری این کنگره تاکید کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

وحیدی: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است

وزیر کشور با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول

رییس مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در کارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات که با حمایت این اپراتور برگزار می‌شود، به تحلیل روندهای فنی و افق دید سیاست‌گذاران جهانی حوزه مخابرات پرداخت.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین‌المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بر ضرورت توجه به ذخایر ژنتیکی و زیستی کشور به عنوان سرمایه ملی و همچنین عامل تاثیر گذار در امنیت غذایی و اقتصادی کشور تاکید کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

فرماندار بهارستان: معلم نقش روشنگری در جامعه دارد

فرماندار بهارستان در همایش تجلیل از مقام معلم که به همت آموزش و پرورش ناحیه ۲ برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک روز معلم، نقش روشنگری معلمان در جامعه را ارج نهاد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

سردار رضایی: طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است

جانشین فرمانده انتظامی کشور، از طرح نور به عنوان یک کار جهادی و انقلابی در فراجا نام برد و گفت: طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو در پایتخت خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و در نهایت در چند روز آینده سامانه ای آماده و معرفی می‌شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

توافق با امارات برای سرمایه‌گذاری در توسعه بندر چابهار

وزیر راه و شهرسازی گفت: زمینه‌های توسعه فعالیت‌های بندری در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات ارائه شد و توافقات اولیه بین دو کشور صورت گرفت. همچنین توافقاتی با طرف اماراتی برای سرمایه‌گذاری در توسعه بندر چابهار هم انجام شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12

بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران

پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد؛ با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط 2 دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/2/12