برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین دانش و فناوری

بررسی رفع مشکلات آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد در آستانه شروع لیگ برتر

جلسه رفع مشکلات آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد به ریاست سمانه حسن‌پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان برگزار شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

حزب الله ده‌ها موشک به سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک کرد

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که بیش از 30 موشک از لبنان به سمت شهرک های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

تاجگردون: هاشمی به برنامه هایش برای وزارت ارتباطات مسلط است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: هاشمی به برنامه هایش برای وزارت ارتباطات مسلط است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

پیام تشکر رهبر انقلاب از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

با پایان کار کاروان وزرشی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی در هامش نامه‌ی گزارش رئیس کمیته‌ی ملی المپیک از ورزشکاران، رؤسای فدراسیون‌ها و مربیان کشورمان تشکر کردند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

برخورد با سارقان با جرم‌هاي تکراري در لرستان شديدتر خواهد شد

استاندار لرستان با بيان اين که سارقان سابقه زير ذره بين هستند، گفت: برخورد با سارقان با جرم‌هاي تکراري در استان شديدتر خواهد شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

تولیت آستان قدس رضوی: سکوت در برابر جنایات اسرائیل نوعی کمک به رژیم صهیونیستی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: کسانی که با سکوتشان یا با طرح مباحث انحرافی ذهن مردم را از جنایات صهیونیست‏ها، اروپایی‎ها و آمریکایی‎ها در غزه منحرف می‌کنند غیر مستقیم به اسرائیل خدمت و کمک می‌‏کنند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

مراقب سامانه تقلبی سماح باشید

پلیس فتا فراجا اعلام کرد: زائران باید برای ثبت‌نام سفر اربعین تنها از سامانه سماح استفاده کرده و به تبلیغات فریبنده فضای مجازی اعتماد نکنند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

سنددار شدن 52 درصد زمین های کشاورزی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان  از صدور سند برای 52 درصد زمین های کشاورزی استان خبر داد و گفت: الزام به ارائه سند رسمی در معاملات غیرمنقول وجود دارد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

هلال‌احمر برای دریافت روایت‌های اربعینی فراخوان داد

جمعیت هلال‌احمر در قالب فراخوانی از داوطلبان عضو این جمعیت هستند، خواست تا روایت‌های اربعینی خود را که از خدمت به زائران در قالب پویش من نائب یک شهیدم را به دبیرخانه ارسال کنند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22

افزایش ۱۱ درصدی صادرات لوازم خانگی در ۴ ماهه امسال

محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت از افزایش ۱۱ درصدی صادرات لوازم خانگی کشورمان در چهارماهه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/22