برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
عناوین دانش و فناوری

«نفس» فینالیست یک جشنواره ایتالیایی شد

مستند «نفس» به طراحی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهزاد رضائی در ششمین حضور بین‌المللی خود فینالیست هشتمین دوره جشنواره مستند Nebrodi Cinema DOC international Festival ایتالیا شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

فهرست جدید کالاهای معاف از مالیات بر ارزش افزوده

با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده که در سال ۱۴۰۰ به تصویب رسیده است، فهرست جدید معافیت‌های مالیات بر ارزش افزوده منتشر شده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

سفر زائرین گلستانی اربعین حسینی از فردا آغاز می شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از آغاز انتقال و جابجایی زائرین گلستانی اربعین حسینی از فردا 16 مردادماه خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

تشریح برنامه های بزرگداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی 

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ویژه برنامه های این دستگاه در هفته تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی را تشریح کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

نسل‌کشی مردم فلسطین پروژه مشترک آمریکا و صهیونیسم است

هماهنگ کننده بین المللی شبکه همبستگی زندانیان فلسطینی تصریح کرد: وقتی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل کشی فلسطین اشغالی صحبت می‌کنیم، باید روشن باشد این یک نسل کشی مشترک آمریکا-صهیونیستی و یک پروژه مشترک با هدف بی‌خانمان کردن و ریشه‌کنی مردم فلسطین برای ایجاد یک پایه محکم ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

موسسه خدمات مالی و حسابداری تدوین حساب آسیا

موسسه خدمات بیمه ای و مالی تدوین حساب آسیا ارائه دهنده کلیه خدمات بیمه ای ، مالی، حسابداری، حسابرسی داخلی و مالیاتی به اشخاص حقیقی و حقوقی با بیش از ۱۵ سال سابقه و فعالیت و با بهره گیری از مدیران ارشد در حوزه صنعت، اقتصاد و امور مالی می باشد. موسسه تدوین حساب آسیا با ارائه خدمات ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

زنگ فاخر زورخانه‌ای در وزارت میراث‌ فرهنگی رونمایی شد/ اهدا به کمیته ملی المپیک

از زنگ ورزشی ایرانی (زورخانه)، اهدایی موزه زنگ بیگدلی به کمیته ملی المپیک و ورزش های فرانسه به مناسبت صدمین سالگرد بازی های المپیک در فرانسه در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

مورایس: نمک بازی فردا بیشتر است/ نمی دانم چرا VAR نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنانی که تیم از دست داده و همچنین بازیکنان جدید جذب شده، گفت: بازیکنی را در کنار خود داریم که بهتر می تواند جواب دهد( اشاره به کریمی کاپیتان تیم). زمان کوتاهی داریم اما در همین زمان کوتاه سعی کردیم این هماهنگی را ایجاد کنیم و برای نام ایران و سپاهان ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

نرم افزار واسط ارسال صورتحسابهای الکترونیکی سامانه تدوین

سامانه تدوین، به عنوان یک سامانه واسط ارسال صورتحساب الکترونیکی، به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا فرآیند صدور و ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی خود را به طور ساده، سریع و مطمئن انجام دهند
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15

دارابی: ثبت جهانی هگمتانه حاصل یک کار گروهی بود

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: اعتبار بخشی به آثار تاریخی یکی از مهمترین دستاوردهای ثبت جهانی است. این در حالی است که شناخت جامعه جهانی و معرفی اثر در سطح بین‌الملل یکی دیگر از دستاوردهای ثبت‌ جهانی یک اثر تاریخی است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/15