برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 8 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

«سند ملی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی» تصویب و ابلاغ شد

مسئول دبیرخانه دائمی شهر اسلامی شهرداری اصفهان گفت: سند ملی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی پس از شش سال، با همکاری نخبگان و اندیشکده شهر اسلامی ایرانی، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

تخریب بنای تاریخی توسط عوامل ناشناس در تبریز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریز ضمن اعلام خبر تخریب غسال‌خانه قبرستان عمو زین‌الدین از اعلام شکایت رسمی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریز علیه عاملین تخریب این اثر ثبتی و تاریخی خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

پایانه کاوه اصفهان، آماده استقبال از زائران اربعین حسینی(ع)

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آماده‌سازی پایانه مسافربری کاوه به‌عنوان میعادگاه سفرهای اربعین حسینی(ع) در اصفهان خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

کتاب «رهاورد خدمت» در استان مرکزی منتشر شد

کتاب «رهاورد خدمت» شامل مروری بر اقدامات برجسته دولت سیزدهم و توفیقات حاصل شده با عنوان "هزار روز فعالیت و هم‌افزایی؛ هزاران خدمت" در استان مرکزی منتشر شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

پیشرفت‌های کشور در سایه روحیه انقلابی و همراهی مردم بوده است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی شرط پیشرفت و رسیدن به قله‌ها را حرکت در مسیر صحیح انقلاب و دارا بودن روحیه جهادی دانست و گفت: تفکر جهادی همیشه راه گشا بوده و پیشرفت‌های به دست آمده برای کشور و انقلاب در سایه همین تفکر انقلابی و همراهی مردم بوده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

شرکتهای پتروشیمی پای کار مراسم اربعین آمدند

در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی ، اولین جلسه هم اندیشی و هم افزایی شرکتهای پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با هدف خدمت رسانی به زوار نجف اشرف و کربلای معلی برگزار شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

اربیل عراق؛ بازاری هدفمند و اقتصادی برای صادرکنندگان قزوین

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: نمایشگاه توانمندی های صادراتی در اربیل بهترین فرصت برای معرفی محصولات ایرانی و صادرات خدمات فنی و مهندسی و تحقق چشم انداز صادرات یک میلیارد دلاری است. 
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

قزوین میزبان مسابقات سه گانه قهرمانی کشور

مسابقات ترای اتلون( سه گانه ) قهرمانی کشور به میزبانی قزوین برگزار می شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

ساختمان جدید مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران به بهره‌برداری رسید

رییس دانشگاه تهران ارتقای فضای فیزیکی مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران را بستری برای آمادگی بیشتر جهت گسترش فعالیت‌های این مرکز و ارتقای محتوایی فعالیت‌های آن دانست و گفت: هر چند وظیفه اصلی این مرکز، ارائه خدمات علمی به کارکنان و مدیران دانشگاه تهران است. ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9

72 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان قزوین شناسایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، از 72 مورد ساخت و سازغیرمجاز در حریم راه‌های این استان جلوگیری شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/9