برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 8 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

وعده نخست وزیر ایتالیا برای آغاز همکاری مجدد با چین

«جورجیا ملونی» در اولین سفر رسمی خود به پکن بعد از تصدی کرسی نخست‌وزیری در ایتالیا، وعده داد همکاری‌های کشورش با چین را دوباره آغاز خواهد کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

سفرهای جاده‌ای به خراسان رضوی افزایش یافت

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سامانه‌های تردد شمار این مرکز عبور ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۳۷۲ وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان در تیر ماه را ثبت کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال سه درصد افزایش داشته است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

کدام کشورها بیشترین میلیونرها را دارند؟

58 میلیون میلیونر در جهان 7میلیارد و 951 میلیون نفری امروز وجود دارد که تنها 1.5درصد از جمعیت دنیا را به خود اختصاص داده‌اند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

شناسایی ۱۵۲ بیمار مبتلابه بیماری تب دنگی در کشور

مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس گزارشات نظام مراقبت سندرمیک جاری در کشور از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا ۸ مرداد ماه، بالغ بر ۱۵۲ مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

یک نفتکش متخلف توسط سپاه توقیف شد

روابط عمومی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۷۰۰ هزار لیتر نفت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۹ خدمه در آب‌های شمال خلیج فارس حوالی میدان نفتی آرش توسط رزمندگان این منطقه خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

خداحافظی متفاوت لورکوزن با سردار آزمون

باشگاه لورکوزن با انتشار پوستر و کلیپی با ستاره ایرانی اش خداحافظی کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

برگزاری ۵ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی (ره)

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۵ دادگاه علنی بر خط در روز سه شنبه ۹ مرداد در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

تعطیلی چندساعته ایستگاه مترو بهارستان در روز سه‌شنبه

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تعطیلی موقت ایستگاه بهارستان در روز سه‌شنبه خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

گام نخست سامانه گردشگری سلامت در مشهد عملیاتی شد

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: گام نخست سامانه گردشگری سلامت به صورت آزمایشی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی این دانشگاه عملیاتی شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8

بچه‌های سندرم‌داون کربلایی می‌شوند

تعدادی از کودکان و نوجوانان دارای سندرم داون در یک گردهم‌آیی مذهبی به ابراز ارادت نسبت به حضرت امام حسین (ع) و مداحی و مدیحه سرایی عاشورایی پرداختند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/8