برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 9 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

محمدبیگی: نیازمند تغییرات جدی در حوزه بین‌المللی مجلس هستیم

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: نیازمند تغییرات جدی در حوزه بین‌المللی مجلس شورای اسلامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/3

مرتضوی: ماموریت های وزارت تعاون راه و رفاه اجتماعی مستمر است

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ماموریت های وزارت تعاون راه و رفاه اجتماعی ماموریت مستمر است یعنی کاری نیست که  تمام شده است ولی ماموریت ما صیانت از حقوق بازنشستگان است و باید به این موضوع توجه شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/3

«۷۳۰ کیلومتر» به تئاتر شهر رسید

نمایش «۷۳۰ کیلومتر» با کارگردانی مشترک سیاوش ‌طاهری و اشکان ‌آبگون از جمعه ۵ مرداد برای اجرا به کارگاه نمایش تئاتر شهر می‌آید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/3

تاکید استاندار لرستان بر آمادگی مراکز درمانی برای مقابله با تب دنگی

استاندار لرستان گفت: موردی از ابتلا به تب دنگی در استان گزارش نشده اما ایمن سازی در مقابل پشه آئدس و آماده باش بیمارستان ها باید در اولویت قرار گیرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/3

تولید بیش از ۲۳ هزار تن انواع میوه در ایلام

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی ایلام از تولید ۲۳ هزار و ۱۴۲ تن انواع میوه در سال زراعی جاری (۱۴۰۲ - ۱۴۰۳) در باغات استان خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/3

۷۰ هزار بلیت زائران اربعین در کرمانشاه پیش‌فروش می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از شروع پیش فروش ۷۰ هزار بلیت رفت و برگشت به مرز خسروی در همسایگی عراق برای زائران اربعین خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/3

نکات قابل توجه در خرید لوازم یدکی انواع مدل‌های خودروی جنسیس

این مقاله به بررسی انواع مدل‌های خودروی جنسیس و لوازم یدکی این خودروها می‌پردازد و نقاط قوت و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از این مدل‌ها را مورد تحلیل قرار می‌دهد. با مروری بر پروسه تحولات این برند، سعی داریم تا دیدی جامع و دقیق از محصولات متنوع جنسیس ارائه دهیم. با ما همراه باشید. ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/5/3