برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 14 مهر 1403
عناوین دانش و فناوری

مشارکت ۳۳ درصدی مردم استان تهران در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مشارکت استان تهران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۳۳ درصد است که رشد یک درصد را نشان می‌دهد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/10

استاندار فارس: هم‌افزایی بین دستگاهی یکی از بهترین راه‌های ارتقای بهره وری است

استاندار فارس در کمیته بهره وری استان فارس با اشاره به ویژگی ها و فوائد موجود در مشارکت و هم افزایی، از هم افزایی بین دستگاهی بعنوان یکی از راه های اصلی ارتقاء بهره وری نام برد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/10

پرسپولیس – علیپور نزدیک به توافق

باشگاه پرسپولیس با مهاجم پیشین خود در حال مذاکره است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/10

صدور کارت بانکی برای اشخاص حقوقی با شرایط ویژه از سوی بانک رفاه کارگران

با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان حقوقی بانک رفاه کارگران، "صدور کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی" در این بانک آغاز شد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/10

مصرف زیاد این ویتامین ریزش مو را بیشتر می‌کند

بسیاری از ما روزانه با ریزش مو مواجه می‌شویم، اما این ریزش برای برخی بیش از اندازه طبیعی روی می‌دهد. بر اساس مطالعات علمی ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ تار مو به‌صورت روزانه طبیعی است و باید علت را برای بیش از این میزان جست و جو کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/10

كاتای تيمی ايران به جام جهانی رسید

فهرست تیم‌های واجد شرایط و تایید شده برای جام جهانی کاراته ۲۰۲۴ اسپانیا اعلام شد که نام کاتای تیمی مردان ایران در این میان به چشم می‌خورد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/10

رشد ۳۵ درصدی تجارت صنایع غذایی ایران و ترکمنستان

سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن تاکید بر رشد مراودات تجاری ایران و ترکمنستان، از روند صعودی تجارت محصولات کشاوری و صنایع غذایی در ۲ ماه نخست سال جاری به ترکمنستان خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/10

هشت هزار دانش آموز در قالب "طرح شهید طوقانی" آموزش باستانی دیدند

رییس فدراسیون ورزش باستانی و کشتی پهلوانی روز شنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش باستانی و کشتی پهلوانی همدان با اشاره به اینکه همدان یکی از استان های موفق در ورزش زورخانه ای و پهلوانی است، گفت: رای اعتماد شما به دکتر خاکساری نتیجه کار صادقانه هیات بوده که مسئولیت ایشان را در ادامه ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/4/10